تاریخ انتشارشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج:

۱۱۰ پروژه شهری ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی کرج را تشکیل می دهد

۸۰ درصد از اعتبارات عمرانی امسال شهرداری کرج به ۱۱۰ ردیف از پروژه های شهری تعلق دارد و برگزاری جلسات پایش تلاشی برای پیگیری مستمر میزان پیشرفت این پروژه هاست.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۹۸۴
۱۱۰ پروژه شهری ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی کرج را تشکیل می دهد
 احمد ناصربخت با بیان این مطلب افزود: تاکنون دو مرحله از سلسله جلسات پایش شهرداری کرج با هدایت شهردار و همراهی معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری برگزار شده که یکی از مهمترین اهداف آن پایش مستمر پروژه های اولویت دار شهرداری برای سال جاری است.
وی از دیگر اهداف این جلسات را بررسی هزینه ها و درآمدهای مناطق و سازمان ها برشمرد. به گفته وی، از این طریق، تطابق یا عدم تطابق آمار با پیش بینی های انجام گرفته برای سال جاری مورد رصد قرار می گیرد و مشکلات احتمالی رفع خواهد شد.
این مسئول، به بودجه دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرج برای سال جاری اشاره کرد و اذعان داشت: این دستگاه برای امسال تعداد ۵۸۷ ردیف طرح عمرانی پیش بینی کرده که ۱۱۰ ردیف از این پروژه ها، ۸۰ درصد اعتبارات عمرانی را شامل می شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری کرج اعتبارات عمرانی کرج در سال ۹۸ را نیز رقم یک هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان عنوان کرد.
ناصربخت، سایر کلیات بودجه را نیز تفکیک کرد و ادامه داد: از اعتبار پیش بینی شده برای امسال، رقم ۹۲۰ میلیارد تومان به عنوان بودجه جاری و ۳۰۰ میلیارد تومان صکوک در نظر گرفته شده است که بخش عمده این صکوک به توسعه ناوگان حمل و نقل اختصاص دارد.
منبع : کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین