تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله:رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با دستور دادستانی پل عابر پیاده خیابان شهید مطهری که توسط پیمانکار آن مسدود شده بود، بازگشایی شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۸۸۲
پل عابر پیاده خیابان مطهری بازگشایی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور با اعلام این مطلب افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین تصادفات منجر به فوت عابران پیاده شب‌ها و در نزدیکی پل‌های عابر پیاده اتفاق می افتد.
وی با اشاره به مسدود شدن پل عابر پیاده خیابان شهید مطهری طی روزهای اخیر گفت: به رغم تذکرات کتبی و شفاهی به پیمانکار در خصوص ایمنی، تعمیر و بازسازی پله ها متاسفانه اقدامات لازم انجام نگرفت و روز پنج شنبه گذشته پیمانکار اقدام به مسدود کردن مسیر عبور و مرور شهروندان به پل کرده بود که با واکنش این سازمان و دستور دادستانی کرج این پل دوباره بازگشایی شد.
این مسئول با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری این پل‌ها بر عهده شرکت‌های پیمانکار طرف قرارداد است، عنوان کرد: پیمانکاران باید نسبت به ایمنی و تعمیر پله‌های مکانیزه اقدامات لازم را انجام دهند.
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج ادامه داد: کارشناسان زیباسازی بر عملکرد پیمانکاران نظارت دارند و هر گونه تخلف و کوتاهی که منجر به اخلال در امر خدمات رسانی به شهروندان شود را رصد و پیگیری می کنند.
وی در ادامه با اشاره به این که مجموعه مدیریت شهری کرج، جانمایی و احداث ۵ دستگاه پل عابر پیاده در نقاط حادثه خیز کرج را در دستور کار دارد، یادآور شد: نصب پل عابر پیاده با هدف ایمنی بخشی به تردد شهروندان و با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.
بضاعتی پور خاطرنشان کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در راستای رفاه و پاسخگویی به درخواست شهروندان و حجم بالای تردد همشهریان و با هدف تسهیل و تسریع در رفت و آمد و جلوگیری از بروز مشکلات؛ طرح بازسازی و بهسازی پل های عابر پیاده را در دستور کار خود قرار داده  چرا که این پل ها علاوه بر روان سازی ترافیک در حفظ ایمنی جان عابران و شهروندان نیز نقش موثری دارند.
منبع : کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین