تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
plusresetminus
حزب الله:اعضای کمیته بدوی مشاغل سخت و زیان‌آور به دعوت رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در گلزار شهدای بهشت سکینه (س) حضور یافته و از بخش های مختلف این سازمان بازدید کردند.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۶۸۶
سازمان مدیریت آرامستان‌ها زیر ذره بین کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در این بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن قدردانی از اعضا جهت حضور در این جلسه اظهار کرد: جدا از آسیب های جسمانی و محیطی که ممکن است کارکنان این سازمان با آن دائما درگیر باشند، بحث تالمات روحی و روانی موضوعی است که جزیی انکار ناپذیر از ماهیت این مشاغل است.
اسماعیل خلیلی گفت: کارکنان این سازمان هر روز در فضایی حضور دارند که در دراز مدت قطعا بر کاهش انگیزه شغلی و شخصی آن‌ها تاثیر خواهد داشت، محیط شغلی کارکنان شاد نیست و این موضوع مستقیما بر تمامی ابعاد زندگی آنها موثر است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج نیز در بخشی دیگر از جلسه گفت: طی ماه های گذشته آسیب شناسی غیررسمی در خصوص تاثیرات منفی حاصل از مشاغل موجود در سازمان بر روی کارکردهای اجتماعی و همچنین تاثیر مستقیم آن بر زندگی شخصی کارکنان صورت گرفته است که متاسفانه نتایج، بسیار تامل بر انگیز است، بر همین اساس درخواست انجام طرح پژوهشی با هدف ارایه راهکارهای علمی و اجرایی جهت شناخت ابعاد فرسودگی شغلی و عوامل تنش زای محیطی نیز به معاونت برنامه ریزی شهرداری کرج ارایه شده و در دستور کار سازمان قرار دارد.
حمیدرضا عسگری اظهار کرد: موضوع دیگری که بسیار مورد اهمیت است بحث آلودگی های محیطی، بهداشت و بیماری های ناشی از آن در آرامستان ها می باشد که به دلیل ماهیت آلوده ی این فضاها، علی رغم تمهیداتی که پیش بینی و اجرا شده است کماکان در بخشی از واحدها مشکلاتی را برای کارکنان به وجود آورده است، لذا انتظار می رود کمیته محترم به این موارد توجه ویژه کند.
وی ادامه داد: بخش مهمی از سختی و زیان آوری مشاغل موجود در این سازمان که گاها بالاتر از ظرفیت طبیعی افراد است بعد روحی و روانی است، کارکنان سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج همه روزه با اخبار و صحنه هایی مواجه هستند که شاید مردمان عادی در طول زندگی خود فقط چند بار با آن روبه رو شوند.
معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان البرز نیز در این جلسه گفت: بررسی تمامی عوامل سخت و زیان آور مشاغل موجود در سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از جنبه های روحی و جسمی می بایست شناسایی و مورد بررسی دقیق اعضای کمیته قرار گیرد.
گفتنی است پس از بحث و بررسی ابعاد مختلف سختی و زیان آوری مشاغل سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، اعضای کمیته از سالن معراج و اداره متوفیات بازدید کردند و به گفت و گو با صاحبین مشاغل این سازمان پرداختند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین