تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
حزب الله:علیرضا جهانبخش فصل گذشته از تیم آلکمار هلند راهی تیم برایتون انگلیس شد ولی نتوانست آنطور که باید در این تیم موفق باشد. در این مدت بارها خبرهایی از پیشنهاد تیم های هلندی به جهانبخش برای بازگشت به لیگ این کشور مطرح شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۵۹۰
توییت خبرساز روزنامه نگار هلندی درباره جهانبخش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
 علیرضا جهانبخش فصل گذشته از تیم آلکمار هلند راهی تیم برایتون انگلیس شد ولی نتوانست آنطور که باید در این تیم موفق باشد. در این مدت بارها خبرهایی از پیشنهاد تیم های هلندی به جهانبخش برای بازگشت به لیگ این کشور مطرح شد.
به تازگی «برایان ویکر» روزنامه نگار هلندی با توییت هایش درباره ملی پوش ایرانی برایتون خبرساز شده است. این روزنامه نگار در صفحه شخصی خود اعلام کرد جهانبخش و مدیر برنامه هایش در هلند هستند. وی همچنین یک توییت دیگر به نقل از مدیر باشگاه آلکمار منتشر کرد: «اگر جهانبخش بخواهد به صورت قرضی به آلکمار بیاید، می تواند با ما تماس بگیرد.»


سایت «ساکرنیوز» هلند با استناد به ادعای این روزنامه نگار نوشت: «آیا جهانبخش در تابستان به لیگ هلند (اردیویسه) بر می گردد؟ برایان ویکر اعلام کرده است که این بازیکن با مدیر برنامه هایش در هلند است. جهانبخش سال گذشته از آلکمار به برایتون رفت اما این انتقال موفقیت آمیز نبود. اوایل تابستان امسال بحث انتقال قرضی جهانبخش به تیم فاینورد مطرح شده بود. با این حال از سه تیم به عنوان مقاصد احتمالی بازگشت جهانبخش به لیگ هلند یاد می شود.»
هلندی ها در شرایطی بحث بازگشت جهانبخش را مطرح کرده اند که این بازیکن دو روز پیش در گفتگو با یکی از روزنامه های داخلی ایران تاکید کرده بود قصد ندارد به لیگ هلند برود و به کارش در تیم برایتون ادامه خواهد داد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین