تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله:ابراز خوشحالی دونالد ترامپ، رییس جمهوری ایالات متحده از ورود یک سارق به منزل الیجا کامینگز، عضو مجلس نمایندگان آمریکا، واکنش های تندی را علیه ترامپ به همراه داشت.
۰
کد مطلب : ۲۰۳۴۸۵
ابراز خوشحالی ترامپ از دزدی منزل نماینده مجلس آمریکا!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در روز 27 ژولای و تنها چند ساعت پس از توییت‌های توهین آمیز دونالد ترامپ علیه الیجا کامینگز، عضو مجلس نمایندگان آمریکا که او را با لقب"فردی قلدر" و شهر بالتیمور را با القابی نظیر شهری "نفرت انگیز"،"کثیف"، "پر از جانورهای موذی"، "ترسناک" خطاب قرار داده بود، طبق گزارش‌ پلیس، فردی ناشناس تلاش می‌کند تا حدود ساعت 4 صبح به قصد سرقت، وارد منزل این نماینده بشود که با دخالت محافظان و اطلاع به پلیس، سارق فرار می‌کند.
دونالد ترامپ روز گذشته در واکنشی کنایه آمیز به دزدی از منزل این نماینده مجلس آمریکا در صفحه رسمی خود در توییتر نوشت: واقعا خبر بدی شنیدم! منزل الیجا کامینز در بالتیمور مورد سرقت قرار گرفت. این واقعا خیلی بد است!

این توییت ترامپ واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. از جمله "بلیک کراچ" نویسنده آمریکایی نوشت: مدتها پس از اینکه تو (ترامپ) در تنهایی خود خواهی مرد ما هنوز در مورد صدمه‌ای که تو به کشور زدی و افرادی که در ظاهر "آمریکایی‌های خوب" بودند و تو را دنبال کردند، صحبت خواهیم کرد. امثال تو مانند آفتی هستند که هر صد سال یک بار بر سر بشریت می‌آیند.

جنی رب، کاربر آمریکایی نیز در واکنش به توییت ترامپ نوشت: بگذار حدس بزنم: تو این دزدها رو استخدام کردی.

کن الین، کارگردان آمریکا هم در واکنش به توییت رئیس جمهوری آمریکا نوشت: این رفتار نه فقط در شان یک رئیس جمهور نیست بلکه در شان مجاری فاضلاب هم نیست!

ویل، لگیت، فعال اقتصادی نیز در واکنش نوشت: آیا تو (ترامپ) با این توییت‌ها می‌خواهی طرفدارانت را ترغیب کنی که منزل مخالفان سیاسی تو را سرقت کنند؟

لازم به ذکر است که این اولین باری نیست که دونالد ترامپ با تحریک طرفدارانش باعث چنین اقداماتی می‌شود. چندین ماه پیش نیز ترامپ با حملات تویتری خود نسبت به جایگاه رسانه‌ ها در آمریکا باعث شد تا عده‌ای ناشناس بسته‌های مشکوک به بمب را به دفاتر روزنامه ها و خبرگزاری‌های حامی جریان دموکرات از جمله سی ان ان ارسال کنند.
منبع : جام نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین