تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله:جنگ تبلیغاتی جدید پمپئو، به نوعی رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور را ضایع کرد!
۰
کد مطلب : ۲۰۳۱۰۴
پمپئو هم از شبکه‌های ماهواره‌ای قطع امید کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار یک پست توییتری بار دیگر از تمایل خود به سفر به ایران خبر داده و گفته که مایل به گفت‌وگوی مستقیم با مردم ایران است.

آمریکا ده ها رسانه فارسی زبان راه اندازی کرده و سالانه میلیاردها دلار هزینه آنها می‌کند تا به ادعای خودشان، به طور مستقیم با مردم ایران گفتگو کنند؛ از صدای آمریکا گرفته تا رسانه های دسته چندمی همچون آمدنیوز.
در کنار این رسانه ها، دیگر کشورهای غربی همچون انگلیس نیز با راه اندازی شبکه هایی همچون بی بی سی و  من و تو، در این مسیر به آمریکایی ها کمک می کنند.
اخیرا عربستان سعودی نیز با راه اندازی شبکه سیاسی ایران اینترنشنال در لندن، رسانه ای دیگر به جمع رسانه های قبلی خود علیه ایران اضافه کرد با این تفاوت که در این شبکه، به صراحت سیاست های آمریکا را پیگیری می کند.
حالا چه شده که پمپئو با چنین گروه رسانه ای، خواهان گفتگوی مستقیم با مردم ایران است؟! مگر سال ها ادعا نکردند که مردم ایران از رسانه های داخلی زده شده اند و تنها گوش به رسانه های خارج از کشور دارند؛ پس چه شده برای گفتگوی مستقیم با ایرانی‌ها معطل تریبون گرفتن از رسانه های داخلی هستند؟!
به نظر می آید آمریکایی ها در جنگ تبلیغاتی جدید خود علیه ایران، باز هم گاف داده و قبول کرده اند که رسانه های چندین میلیارد دلاری آنها هیچ کارایی ندارند و ملت بزرگ ایرانی، توجهی به آنها ندارند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین