تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
حزب الله:وزیر اطلاعات با بیان اینکه آگاهی اطلاعاتی جمهوری اسلامی بسیاری توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است، گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۶۰۷
آگاهی اطلاعاتی ایران بسیاری توطئه‌ها را در نطفه خفه کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام سید محمود علوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در سمنان ضمن بیان اینکه دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند و جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه‌ها را در نطفه خفه کرده است، ابراز داشت: امروز اشراف اطلاعاتی ایران نشان از قدرت این کشور در منطقه وجهان دارد.
وی افزود: ما باور و اعتقاد داریم که امروز دشمنان و کشورهای مختلف جهان به اقتدار اطلاعاتی ایران باور دارند از سوی دیگر در شرایط کنونی جمهوری اسلامی با آگاهی اطلاعاتی کامل بسیاری از توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
وزیر اطلاعات با اشاره به موضوع مقابله اطلاعاتی با دشمنان، تاکید داشت: اقدام‌های اطلاعاتی وزارت اطلاعات در ارتباط با دستگیری جاسوس‌ها بسیار زیاد محسوب می‌شود.
علوی گفت: در برخی موارد بعضی از رویکردهای اطلاعاتی چون در زمان اجرا قرار دارد، نمی‌توان موضوع را اکنون بازگو کنیم و این نشان از کم کاری وزارت خانه نیست.
وی در پاسخ به این سوال که چه زمان وزارت اطلاعات موارد پیگیری شده را به سمع و نظر مردم می‌رساند، گفت: در هر موردی که احساس کنیم کار اطلاعاتی تمام شده و به نتیجه نهایی رسیده و بازگو کردن آن به پیگیری مورد آسیب نمی‌رساند مردم را در جریان حماسه آفرینی فرزندانشان قرار می‌دهیم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین