تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
plusresetminus
حزب الله: اردوی ۱۰ روزه پرسپولیس در ترکیه با حاشیه‌های فراوانی به پایان رسیده که این موضوع نشان می‌دهد این اردو آنچنان تاثیری در روند آماده‌سازی تیم نداشته است.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۴۹۰
سفر ترکیه به کالدرون و تیمش نساخت/ اردوگاه اجباری!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از حضور گابریل کالدرون در تیم فوتبال پرسپولیس و انجام چند جلسه تمرین، کاروان تیم پرطرفدار تهرانی ۱۹ تیر ماه راهی یک اردوی آماده سازی شد تا خود را برای بازی‌های فصل آینده آماده کند؛ اردوی ۱۰ روزه‌ای که خیلی‌ها تصور می‌کردند بدون کوچکترین حاشیه‌ای برگزار می‌شود و پرسپولیسی‌ها با آمادگی کامل به تهران برمی‌گردند اما اخباری که از ترکیه به گوش می‌رسید، نشان می‌داد شرایط آن چنان هم باب میل بازیکنان و اعضای کادر فنی نیست. حتی علی‌رضا بیرانوند در مصاحبه‌ای گفت: "یکی از بدترین و ضعیف‌ترین اردوهایی بود که در ترکیه پشت سر گذاشتیم."
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه صبح روز چهارشنبه ۱۹ تیر ماه، تهران را به مقصد  استانبول ترک کرد و بعد از یک سفر زمینی، وارد منطقه جنگلی در ۱۷۰ کیلومتری استانبول به نام کارتپه شد تا اردوی آماده سازی خود را برگزار کند. هوای بارانی منطقه کوهستانی و جنگلی کارتپه چند روزی کار شاگردان کالدرون را سخت کرد که همین امر موجب لغو یکی از دیدارهای تدارکاتی پرسپولیس هم شد. کالدرون پیش از برگزاری این اردو خواهان تدارک دو بازی دوستانه بود اما در زمان حضور پرسپولیس هیچ تیمی در کارتپه اردوی آماده سازی نداشت تا پرسپولیسی‌ها بتواند یک تیم حرفه‌ای را برای انجام بازی دوستانه به محل اردوی خود دعوت کنند و بازی تدارکاتی انجام دهند. با این حال دو دیدار تدارکاتی با دو تیم محلی فراهم می‌شود که یکی از دیدارها به خاطر شرایط جوی لغو شد و بازی دوم به خاطر تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای حریف برگزار نشد. این پایان کار نبود چرا که از اردوی تیم  اخباری به گوش می‌رسید که نشان می‌داد اعضای  کادر فنی و بازیکنان از شرایط حاکم رضایت ندارند و به همین خاطر اختلافاتی میان کالدرون و خلیلی ایجاد شده است.
اخبار حاشیه‌ای از اردوی ترکیه پرسپولیس و اظهارات بیرانوند در حالی مطرح می‌شود که هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس به آن واکنشی نشان ندادند تا سکوت آنها به معنی تایید نارضایتی کادر فنی و بازیکنان از اردوی ترکیه باشد. پرسپولیس در حالی کارتپه را به عنوان محل اردوی خود آماده‌سازی پیش فصل خود انتخاب کرده، که  پیش از آن کالدرون درخواست کرده بود اردوی آماده سازی پیش فصل در ایران و حتی شهرهای نزدیک تهران برگزار شود اما به اصرار مدیران باشگاه، تیم راهی شهری در ترکیه می‌شود. این که چرا در این شرایط ارزی و مشکلات مالی که پرسپولیس با آن دست‌ و پنجه نرم می‌کند بر خلاف نظر سرمربی اصرار به برگزاری اردوی خارجی می‌شود، سوالی است که باید ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه، پاسخ قانع کننده‌ای برای آن داشته باشد اما حالا که این اردو برگزار شده، باید برسی شود که چقدر از اظهارات بیرانوند صحت دارد.
البته یکی از اعضای کادر پرسپولیس به خبرنگار ایسنا گفت: بازیکنان از شرایط اردو ابراز رضایت داشتند و من اختلافی میان محسن خلیلی و کالدرون ندیدم. کالدرون و خلیلی حتی روز آخر با یکدیگر شوخی می‌کردند که این موضوع نشان از ارتباط صمیمی آن‌ها بود.
با این حال، حالا باید منتظر پاسخ مدیران پرسپولیس باشیم؛ مدیرانی که در مواقع پیروزی خود را برای مصاحبه‌ها آماده می‌کنند اما زمانی که تصمیماتشان به روند تیم آسیب می‌زند، سکوت را در درستور کار خود قرار می‌دهند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین