کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو :

نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید فراتر از حد انتظار بود

وزارت صنعت، معدن و تجارت , 30 تير 1398 ساعت 15:44

حزب الله:
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو از ادامه برگزاری نمایشگاههای تقاضا محور به شکل های مجازی و فیزیکی در سامانه ها و ساختمانهای سازمان های مرتبط و نیز در نظر گرفتن یک دبیرخانه دائمی برای آن خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو در نشست تخصصی چالشها و راهکارهای بخش معدن و صنایع معدنی که در حاشیه نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید برگزار شد، خاطر نشان کرد : برگزاری نمایشگاه ساخت داخل با توجه به منحصر به فرد بودن آن با این وسعت و کیفیت مورد توجه اکثر مقامات عالی رتبه کشور و لشگری قرار گرفت.
محمد باقر عالی افزود : در سطح اجرایی نیز بین تمامی دستگاهها همکاری و هماهنگی بالایی برای برگزاری این نمایشگاه بعمل آمد .
رئیس هیات عامل ایدرو طی سخنانی در این نشست تخصصی با بیان اینکه این نمایشگاه چگونگی ارائه نیازها و جمع سپاری آنها را به خوبی برآورده کرده است، گفت : طبق نظر وزیر صنعت،معدن و تجارت و کسانی که از این نمایشگاه بازدید کردند، این نمایشگاه بسیار فراتر از حد انتظار بود.
عالی همچنین از ادامه برگزاری نمایشگاههای تقاضا محور به شکل های مجازی و فیزیکی در سامانه ها و ساختمانهای سازمان های مرتبط و نیز در نظر گرفتن یک دبیرخانه دائمی برای آن خبر داد.


کد مطلب: 202418

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/202418/نمایشگاه-فرصت-های-ساخت-داخل-رونق-تولید-فراتر-حد-انتظار

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com