تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
plusresetminus
حزب الله:تیم ملی کاراته کشورمان با برتری در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات کومیته تیمی قهرمان آسیا مقابل ژاپن به دیدار نهایی صعود کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۴۱۱
ایران فاتح جدال سنتی کاراته آسیا/ هت‌تریک قهرمانی در انتظار ملی‌پوشان کمیته تیمی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، روز پایانی از شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، از صبح امروز(یکشنبه) با برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی در بخش آقایان و بانوان در تاشکند ازبکستان در جریان است و در دیدار نیمه‌نهایی کومیته تیمی مردان،  تیم کشورمان پس از تساوی 2-2 مقابل ژاپن با امتیاز شماری از سد حریف سنتی خود عبور کرد تا برای کسب سومین قهرمانی متوالی خود در دیدار فینال به مصاف عربستان برود.
در این دیدار  ابتدا سجاد گنج‌زاده در دیدار نخست با نتیجه 6 بر 5 مغلوب حریف خود شد. در دیدار دوم مهدی قراری‌زاده مقابل حریف خود به تساوی یک-یک دست یافت و در دیدار سوم نیز مهدی خدابخشی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب حریف خود شد تا تیم کشورمان 2 بر صفر از ژاپن عقب بیفتد.
صالح اباذری در دیدار چهارم با برتری 9 بر یک مقابل حریف خود ضمن کاهش اختلاف به یک امتیاز، امیدها را برای حضور در دیدار فینال به تیم کشورمان بازگرداند. در دیدار پایانی و در جدالی حساس ذبیح‌الله پورشیب  با اقتدار و با نتیجه 6 بر یک از سد حریف خود عبور کرد تا ضمن به تساوی رساندن مسابقه، برتری تیم کشورمان را در امتیازشماری تثبیت کند.
تیم کشورمان برای حضور در دیدار پایانی ابتدا 3 بر صفر مقابل ترکمنستان به برتری دست یافت.باربد صداقت با نتیجه 10 بر 2، مهدی قراری‌زاده با نتیجه 11 بر 2 و علی‌اصغر آسیابری با نتیجه 11 بر 3 از سد رقبای خود گذشتند تا برتری تیم کشورمان را مقابل ترکمن‌ها تثبیت کنند.
در گام دوم تیم کشورمان با نتیجه 3 بر یک از سد قزاقستان عبور کرد. مهدی خدابخشی با نتیجه یک بر صفر، سجاد گنج‌زاده با نتیجه 7 بر یک و علی اصغر آسیابری با نتیجه 2 بر یک از سد رقبای خود عبور کردند و صالح اباذری با نتیجه 2 بر صفر مغلوب حریف خود شد.
در دیدار سوم نیز کشورمان با نتیجه 3 بر صفر از سد هند عبور کرد. ذبیح‌الله پورشیب نتیجه 3 بر یک، باربد صداقت 4 بر یک و مهدی قراری‌زاده با نتیجه 8 بر یک از سد حریفان خود عبور کردند تا تیم کشورمان به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند.
همچنین تیم کومیته تیمی بانوان نیز با برتری مقابل چین به دیدار پایانی مسابقات کومیته تیمی بانوان صعود کرد.
شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از روز جمعه 28 تیرماه با شرکت 340 کاراته‌کا از 33 کشور در تاشکند ازبکستان آغاز شده و نمایندگان کشورمان تا پیش از برگزاری رقابت‌های کومیته تیمی موفق به کسب سه مدال طلا (ذبیح‌الله پورشیب، طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی)، 2 نقره (رزیتا علیپور وکاتای تیمی بانوان) و 4 برنز (سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، فاطمه صادقی و کاتای تیمی مردان) شدند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین