کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۷۰ درصد داروی کشور در البرز تولید می‌شود

تسنیم , 30 تير 1398 ساعت 13:35

حزب الله:استاندار البرز با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان این استان به سمت فناوری‌های نوین رفته‌اند، گفت: ۷۰ درصد داروی کشور در استان البرز تولید می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،
عزیزالله شهبازی صبح امروز در بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از یک شرکت تولیدات دارویی در البرز اظهار داشت:  با توجه به پشتیبانی دولت از بخش خصوصی و پیگیری‌ها در این زمینه، امید به پیشرفت‌های قابل توجهی را داریم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 70 درصد تولیدات دارویی کشور در البرز انجام می‌شود، افزود: ‌شرکتی که امروز مورد بازدید قرار گرفت 10 هزار نیرو دارد.
استاندار البرز با بیان اینکه با گزارش معاون اقتصادی استانداری و دریافت مجوزهای استانی گام‌های بیشتری در راستای رونق تولید این شرکت برداشته می‌شود، بیان کرد: تاکنون سفرهای موثری را از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری در البرز شاهد بودیم که در سفرهای بعدی به حوزه کشاورزی توجه ویژه‌ای می‌شود.
بیشتر بخوانید
صندوق نوآوری یکی از مهم‌ترین راه‌های تامین زیرساخت تولید دارو
شهرک‌های صنعتی استان البرز ‌انحصار تولید دارو را شکستند
وزیر بهداشت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهم ترمز تولید داروی داخل کشیده شود
استاندار البرز افزود ناحیه صنعتی زیبا‌دشت با 47 واحد صنعتی و اشتغال  900 نفر  ‌شناسنامه‌دار شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت خوب این شرکت دارویی در بخش صادرات نوید‌بخش فعالیت‌های بهتری در سال جاری است، عنوان کرد: با تعامل و همراهی‌هایی که با حمایت دولت در البرز شاهد هستیم بسترها برای پیشرفت و رونق هر چه بیشتر فراهم است.


کد مطلب: 202405

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/202405/۷۰-درصد-داروی-کشور-البرز-تولید-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com