تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
plusresetminus
حزب الله:نام‌ «‌نورا رابرتز» نویسنده پرفروش آمریکایی در جدیدترین فهرست منتشرشده از سوی نشریه نیویورک‌تایمز در بین پنج نویسنده پرفروش کتاب‌های داستانی به چشم می‌خورد.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۳۹۰
«نورا رابرتز» به جمع پرفروش‌ها بازگشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «‌نورا رابرتز» ‌که همواره به عنوان یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز شناخته می‌شود بار دیگر با خلق اثری جدید موفق شد در هفته اول حضور خود در فهرست پرفروش‌های این نشریه به جایگاه دوم راه یابد.
رمان جدید «‌رابرتز»‌ که با عنوان ‌«حس پنهان» ‌به چاپ رسیده است داستان فردی به نام «زین» را روایت می کند که درست همزمان با آغاز زندگی جدیدش در کارولینای شمالی،‌ خاطرات شوم کودکی‌اش هجوم می‌آورند. در این بین او با نقاشی به نام «داربی» آشنا می‌شود که او هم خاطرات خوشایندی از شهر خود ندارد. «‌زین» ‌و «داربی»‌ در خلال داستان سعی دارند به یکدیگر بیاموزند چطور با گذشته خود روبه‌رو شوند و چطر به‌خاطر کسانی که دوست‌شان دارند مقاومت کنند.
برخی از آثار «‌نورا رابرتز»‌ همچون «بازگشت در غروب»‌،‌ «‌جادوگر تاریکی» ‌و «طلسم سایه»‌ ‌پیش‌تر به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.
از دیگر کتاب‌های داستانی پرفروش هفته‌ آخر جولای نشریه نیویورک‌تایمز می‌توان به رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» ‌نوشته «دلیا اونز»‌ اشاره کرد که همچنان با اقتدار در چهل و چهارمین هفته حضورش در لیست پرفروش‌ها در جایگاه اول می‌درخشد. این کتاب که به عنوان یکی از نامزدهای نهایی جایزه «ادگار الن پو» سال ۲۰۱۸ انتخاب شده بود، داستان یک زن تنها و حوادث پیچیده‌ای را که به دنبال کشف جنازه مرد جوانی در شهر محل زندگی او به وقوع می‌پیوندد روایت می‌کند.
«تابستان سال 1969» نام اولین رمان تاریخی و جدیدترین اثر «الین هیلدربرند» است ‌که در چهارمین هفته حضور خود در رتبه سوم لیست پرفروش‌ها قرار گرفته است. «هیلدربرند»‌ که داستان اغلب رمان‌هایش در جزیره «نانتاکت»، جایی که او به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، رخ می‌دهد در این رمان داستان چهار خواهر و برادر را که زندگی‌شان برای همیشه در تعطیلات تابستان سال ۱۹۶۹ تغییر می‌کند، روایت می‌کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین