کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده مرزبانی کشور:

امنیت در مرزها بالاست

باشگاه خبرنگاران جوان , 27 تير 1398 ساعت 13:48

حزب الله:فرمانده مرزبانی کشور از تجهیز ناوگان مرزبانی دریایی شمال کشور به شناور‌های نیمه سنگین جدید خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جوان از ساری ،سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از ستاد مرزبانی مازندران و سواحل استان با بیان اینکه در این طرح، بر برخورداری مرزبانی از تجهیزات الکترونیکی و اوپتیکی مورد نیاز تاکید شده است گفت: ۷ فروند شناور نیمه سنگین به ناوگان مرزبانی اضافه شده و بر اساس توافق با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع، ۹ فروند شناور نیمه سنگین دیگر نیز به ناوگان مرزبانی جمهوری اسلامی خواهد پیوست.

وی افزود: با برخی اقدامات دیپلماسی، مرزبانی و انسداد مرز‌های جمهوری اسلامی با کشور‌های ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان، مشترک مدیریت می‌شود.

وی همچنین مشکلات مرز‌های پاکستان نیز تا بخش زیادی با همین روش برطرف شده و انسداد مرز‌های آن با حضور نیرو‌های پاکستانی تامین گردیده است.

فرمانده مرزبانی کشور عملکرد مثبت مرزبانی مازندران، اصلی‌ترین وظیفه مرزبانی را نگهبانی و جلوگیری از تخلفات از مرز‌ها اعلام کرد و گفت: در حال حاضر اشراف داشتن کامل اطلاعاتی بر ابنیه‌ها و جاده‌های مرزی بالا رفته و با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس و حمایت‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح، طرح‌های جامع پیش بینی شده موجب نقص‌های زیرساختی در مرز‌ها خواهد شد.


کد مطلب: 202195

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/202195/امنیت-مرزها-بالاست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com