تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج گفت: دست شهروندان را در نظارت بر عملکرد مدیریت شهری باز بگذاریم.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۱۵۴
شفافیت مهمترین رکن مدیریت شیشه ای است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حسین خلیلی اردکانی در مراسم رونمایی از سامانه نظام پیشنهادات شهرداری کرج اظهار کرد: مدیریت شیشه ای یکی از شعارهای اصلی شهرداری و شورای این دوره است.
وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری با راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات گامی اساسی در راستای تحقق مدیریت شیشه ای برداشته و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
وی افزود: شورای شهر طی چند ماه اخیر طرحی ارائه کرده که با اجرای آن کلیه اسناد شهرداری به جز اسناد محرمانه، در معرض دید عموم شهروندان قرار می‌گیرد که امیداریم به زودی اجرایی شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: اگر شهروندان به مدیریت شهری اعتماد کنند و به این باور برسند که مدیران شهری شفافیت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند میزان مشارکتشان را در اداره شهر افزایش می‌دهند.
خلیلی اردکانی توضیح داد: شفافیت اصل اساسی برای اداره امور است و و بیش از قانون گرایی و مشارکت اهمیت دارد به همین دلیل مدیریت شهری باید شفافیت را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.
 عضو شورای شهر کرج گفت: شهرداری بیش از هر دستگاه دیگری برای پیشبرد اهداف خود و جلب مشارکت شهروندان به شفافیت در امور شهری و مالی نیاز دارد.
رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه نظارت مستمر شهروندان مهمترین ابزار تحقق اصل شفافیت در مدیریت شهری است، ابراز کرد: وقتی مدیران بدانند که چشم تیز بین شهروندان بر کوچکترین عملکرد آنها نظارت دارد، کمتر خطا می‌کنند.
وی اظهار کرد: هر چه نظارت بر عملکرد شهرداری عمومی تر شود، هم فساد کمتر خواهد شد و هم اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بیشتر می شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین