تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج گفت: کرج باید به شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استانداردها تبدیل شود.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۰۶۸
رضایت شهروندان مهمترین هدف مدیریت شهری است/ رشد دو برابری توزیع آسفالت در شهر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی کمالی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی با اشاره به رشد دو برابری توزیع آسفالت در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: برای تبدیل کرج به شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استاندارها تلاش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این که تمام اقداماتی که در حوزه شهری انجام می شود برای رضایت شهروندان است، افزود: برای رسیدن به این هدف باید گام‌های موثری در همه حوزه‌ها برداریم.
شهردار کرج ادامه داد: تاکنون برای اصلاح و تقویت زیرساخت‌ها برنامه‌های خوبی اجرایی شده اما به‌سامان کردن تمام مشکلات نیازمند کار و تلاش دوچندان است. 
کمالی‌زاده با اشاره به ضرورت افزایش نوع خدمات به شهروندان، گفت: با توجه به رشد دو برابری تولید و توزیع آسفالت نسبت به سال گذشته اما همچنان معابر و خیابان های ما نیازمند بهسازی است و این موضوع مطالبه جدی شهروندان است.
وی افزود: هنوز برخی نقاطِ شهر دارای آسفالت مستهلک است که باید به سرعت عملیات بهسازی آن‌ها شروع شود.
کمالی زاده بیان کرد: کاهش ترافیک شهری، توجه به زیبایی شهر و بهسازی آسفالت از موضوعاتی است که مورد توجه شهروندان است و باید برای آن‌ها کارهای جدی‌تری صورت بگیرد.
وی با اشاره به اینکه توجه به این موضوعات رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد، تاکید کرد: استانداردسازی معابر و شریان های ارتباطی، ادامه نهضت آسفالت، تعمیر و تکمیل جداول و احداث پیاده رو و پیاده راه؛ از اولویت‌های مهم عمرانی در سال جاری است.
 بدهی شهرداری به بیمه کاهش یابد 
کمالی زاده در ادامه با اشاره به طراز منفی بیمه شهرداری گفت: شهرداری ٩٨ میلیارد تومان به بیمه بدهی دارد که از این میزان ٢٨ میلیارد تومان برای مرکز و مابقی برای مناطق و سازمان‌ها است.
وی عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری، بررسی و تدبیر طرفین؛ مذاکرات منتج به تصمیمی برای پرداخت و کاهش بدهی شهرداری به بیمه تامین اجتماعی شود.
کمالی‌زاده در پایان تاکید کرد: باید برای داشتن شهری سالم، زیست‌پذیر و مطابق با استانداردها دست به دست هم دهیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین