تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
plusresetminus
سخنگوی دستگاه قضا درباره بازداشت تعدادی از  کارمندان سازمان غذا و دارو و اتهاماتشان توضیحاتی ارائه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۲۰۲۱
توضیحات سخنگوی قوه قضاییه در مورد بازداشت تعدادی از کارمندان سازمان غذا و دارو
غلامحسین اسماعیلی امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه خبری تحلیلی حزب‌الله در مورد بازداشت تعدادی از کارکنان سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت اظهار داشت: در این  مورد پرونده ای در دادسرای تهران تشکیل شده است.

وی افزود: یکی از شرکت‌هایی که هم در کار تولید دارو و هم در کار واردات دارو فعالیت می کرده ارزهای قابل توجهی بابت دارو از سیستم بانکی اخذ کرده  و تعهدات ارزی خود را انجام نداده است.

سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد:  همچنین گران نمایی داروهای وارداتی و شرکت های زنجیره ای که این شرکت داشتند و  به دلیل کسب سود نامشروعی که تحصیل می کردند تحت تعقیب  قرار گرفتند.

اسماعیلی با بیان اینکه در این رابطه سه نفر از حوزه مربوطه غذا و دارو به اتهام اخذ رشوه تحت تعقیب قرار گرفتند،گفت:  متهمان در حال حاضر  با صدور تامین آزاد هستند، بعد از تکمیل تحقیقات در دادسرا و ارسال پرونده به دادگاه اگر در زمره اخلال در نظام اقتصادی قرارگرفت این دادگاه با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه در مورد اینکه آیا فرد یا افراد خارجی در این پرونده متهم هستند یا خیر،تصریح کرد: شرکتی که متهم است یک یا دو نفر از بخش خصوصی تابعیت مضاعف دارند و متولد ایران نیستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین