تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
plusresetminus
حزب الله:سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین بروزرسانی خود ارزش علیرضا بیرانوند را ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۹۱۱
ارزش بیرانوند مشخص شد/ ۵۰۰ میلیارد ریال ناقابل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران که عضو باشگاه پرسپولیس تهران است و در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات عملکرد فوق العاده‌ای داشت و همچنین همراه با پرسپولیس در چند سال گذشته جام‌های زیادی را کسب کرده، در جدیدترین بروزرسانی سایت ترانسفرمارکت، ارزش او ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو اعلام شده است.
این سایت که در ارزش گذاری بازیکنان معتبر است، بیرانوند را سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری کرده که با قیمت روز یورو حدود ۵۰۰ میلیارد ریال می‌شود. او حدود ۶ ماه قبل ارزش یک میلیون و ۸۰۰ هزاری داشت که اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده و اصلی‌ترین دلیل این موضوع، درخشش در تیم ملی و پرسپولیس بوده است که حتی سبب شد تا ویلموتس بلژیکی به او لقب هیولا بدهد.
بیرانوند در حال حاضر گرانترین بازیکن باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و هر چند تا سال ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد، اما درصدد است تا لژیونر می‌شود. بیرانوند هم اکنون با پرسپولیس در ترکیه است  و وکیل او از پیشنهاد ۴ کشور اروپایی خبر داده، اما مسئولان تیم سرخپوش درصدد حفظ او هستند.
لازم به ذکر است، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی و ... در سایت ترانسفرمارکت با ارزش‌ترین بازیکنان فوتبال ایران محسوب می‌شوند که سردار در زنیت روسیه، جهانبخش در برایتون انگلیس بازی می‌کند، اما وضعیت میلاد محمدی هنوز مشخص نیست. از سویی دیگر بیرانوند گرانترین دروازه‌بان فوتبال ایران است که از ایتالیا، ژاپن، پرتغال و ... پیشنهاد دارد.
گفتنی است، در پرسپولیس نیز کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی و علی علیپور نیز یک میلیون یورویی هستند که پس از بیرانوند، گرانترین بازیکنان تیم سرخپوش محسوب می‌شوند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین