تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
plusresetminus
حزب الله:سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد فرهاد مجیدی شاگرد او بوده اما ترجیح داده به خاطر شرایطش او را به سمت فوتبال بفرستد.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۷۹۲
فرهاد مجیدی را به سمت فوتبال «هل» دادم/ باید به علی پروین ببازی!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی کارخانه سرمربی سابق تیم ملی والیبال گفت: «من رشته اولم فوتبال بود. در وزارت دفاع استخدام شدم. در تیم منتخب ارتش بازی کردم. آقای علی جباری مربی من بود. در آن تیم با چهره هایی چون پرویز خان مظلومی، غلام فتح آبادی، اکبر مرادی، محمد باقری رحیمی، همایون شاهرخی و حسن حبیبی بودیم. من چون ۱۹۰ قد داشتم دفاع آخر بازی می کردم و بالا سر هر بازیکنی سر می زدم.»
مربی سابق تیم ملی والیبال که در برنامه سلام صبح بخیر تلویزیون حضور پیدا کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می توانست بالای سر علی دایی هم سر بزند جواب داد: «بله، من قدم بلند بود و ۸۰، ۹۰ سانت هم می پریدم.»
کارخانه درباره اینکه استقلالی است یا پرسپولیسی گفت: «من پرسپولیسی هستم ولی دوستان استقلالی زیادی دارم. بهترین خاطره فوتبالی من درباره فرهاد و فرزاد مجیدی است. پدر این دو عزیز با من همکار بود و آنها را سپرد به من تا والیبال یادشان دهم. مستعد بودند ولی گفتم به خاطر شرایط قدتان بهتر است فوتبال بازی کنید. آنها را به سمت فوتبال هل دادم.»
او تاکید کرد هنوز با فرهاد مجیدی ارتباط دارد. کارخانه درباره کری خوانی سر استقلال و پرسپولیس در اردوی تیم ملی گفت: «فکر می کنم سعید معروف استقلالی باشد. سید محمد موسوی، علی شفیعی، شهرام محمودی و فرهاد قائمی پرسپولیسی هستند.»
کارخانه درباره علاقه علی پروین به والیبال هم گفت: «علی آقا سلطان ماست. چندین بار در خانه ایشان یا جاهای دیگر با او بازی کردیم. واقعاً بازی را جذاب می کند. خوب کری هم می خواند. بالاخره باید به علی آقا ببازی دیگر!» او درباره جرزنی کردن پروین هم با خنده جواب داد: «این دیگر خاصیت ورزش است. سن و سال بالا برود یک مقدار هم جرزنی می کنید!»
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین