کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد:

تغییرات زیاد کار مربی را سخت می‌کند/بازیکن استقلال باید عاشق باشد

مهر , 22 تير 1398 ساعت 11:05

حزب الله:پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال در این فصل تغییرات زیادی متحمل شده و این تغییرات کار سرمربی تیم را سخت می‌کند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر کارگرجم  اظهار داشت: خریدهایی که تاکنون برای تیم استقلال صورت گرفته خوب است و بازیکنان با کیفیتی جذب این تیم شده‌اند. اما آنچه که باعث نگرانی است، تعداد زیاد تغییرات است.
وی اضافه کرد: ثبات عامل بسیار مهمی در هر تیمی است. اما متاسفانه در دو سه سال گذشته در استقلال کمتر شاهد ثبات بوده‌ایم.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: به شخصه تمرینات استراماچونی را ندیده اما شنیده‌ام مربی با دیسپلینی است که تمرینات خوبی طراحی و اجرا می‌کند. امیدوارم در ادامه مراحل آماده سازی پیش فصل نیز اتفاقات خوبی بیفتد تا استراماچونی بتواند از توانایی هایش استفاده کند.
کارگرجم در خصوص جدایی چند بازیکن بزرگ از این تیم گفت: بهترین تصمیم را مدیریت باشگاه گرفت که بازیکنی که دلش با این تیم نیست را نگه نداشت. استقلال تیم بزرگی است که میلیون‌ها هوادار چشم شان به موفقیت این تیم دوخته شده و جدا از اینکه بازیکنان بزرگ باید در شان و شئونات خودشان پول بگیرند، دل بازیکن هم باید با تیم باشد.
کاپیتان سابق تیم استقلال در ادامه بیان داشت: استقلال جای ناز کردن بازیکن نیست و هیچ بازیکنی هرچقدر هم که بزرگ باشد نمی‌تواند برای این تیم ناز کند. بازیکن در کنار اینکه حق و حقوقش را هم از این تیم می‌گیرد، باید عاشق تیم با دلش برای آن بازی کند.


کد مطلب: 201777

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/201777/تغییرات-زیاد-کار-مربی-سخت-می-کند-بازیکن-استقلال-باید-عاشق-باشد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com