کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورودی عجیب پارس‌جنوبی و خروجی‌های استقلال/ پرسپولیس باثبات است!

مهر , 22 تير 1398 ساعت 11:03

در حالی که تاریخ آغاز لیگ نوزدهم از سوی سازمان لیگ هنوز مشخص و اعلام نشده، ۱۶ تیم لیگ برتری در یک رقابت تنگاتنگ نقل و انتقالاتی به سر می‌برند.


 ۱۶ تیم حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر در حالی در رقابتی تنگاتنگ نقل و انتقالاتی قرار گرفته‌اند که هنوز تاریخ آغاز مسابقات لیگ برتر از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است. تاکنون بازیکنان زیادی بین تیم‌های لیگ برتری جابجا شده‌اند، بازیکنان زیادی در انتظار جابجایی قرار دارند و بازیکنان زیادی هم هستند که هنوز هیچ گزینه‌ای برای فصل پیش رو ندارند.
پرسپولیس و ذوب آهن، با ثبات ترین
با ثبات ترین تیم‌های لیگ برتری تا امروز دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس هستند که کم‌ترین ورودی و کم‌ترین خروجی را دارند. سرخ پوشان عملاً تنها فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را به خدمت گرفته و در مقابل نیز سه بازیکن در معرض جدایی از این تیم قرار دارند که از این بین تنها یک بازیکن به اسم بشار رسن جدایی اش محتمل‌تر است.
ذوب آهن هم یکی از تیم‌های با ثبات در نقل و انتقالات است. از این تیم تنها رشید مظاهری، سید محمد حسینی و اوساگونا جدا شده‌اند و در مقابل تنها حسین بهزادی دروازه‌بان پیشین پدیده جذب این تیم شده است. اما حداقل جذب یک مهاجم خارجی هم برای این تیم قطعی است.
البته باید این نکته را در نظر گرفت که چند بازیکن سابق ذوب آهن که بنا به دلایلی در خدمت این تیم نبودند به جمع نفرات شأن اضافه می‌شوند. بازیکنانی مثل دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و احتمالاً محمدرضا خلعتبری.
استقلال؛ پر خروجی ترین
بیشترین تعداد بازیکن خروجی را استقلال دارد. تعداد بازیکنانی که یا قطعاً از این تیم جدا شده و یا در معرض جدایی قرار دارند به عدد ۱۸ رسیده است. احتمال تمدید ۳ بازیکن از این تعداد با آبی پوشان وجود دارد که در این صورت تعداد خروجی‌های این تیم به ۱۵ نفر کاهش می‌یابد.
پارس جنوبی؛ پر ورودی ترین
پارس جنوبی با فراز کمالوند یک رکورد عجیب در جذب بازیکن به جای گذاشت. این تیم که فصل گذشته را با ایستادن در رده چهاردهم به پایان رساند، فراز کمالوند را جانشین مهدی تارتار کرد تا بعد از ۳ فصل سرمربی اش تغییر کرده باشد.
کمالوند تاکنون ۲۱ بازیکن جدید به خدمت گرفته و حتی اگر بر این تعداد اضافه نشود، باز هم پارس جنوبی یک رکورد جالب در جذب بازیکن جدید در لیگ برتر را از خود به جای گذاشته است. سایر تیم‌های لیگ برتری تاکنون رفت و آمدهایی متعادل‌تر نسبت به این تیم‌ها داشته اند. باید دید در پایان فصل نقل و انتقالات و آغاز لیگ برتر این رفت و آمدها برای کدام تیم‌ها بهتر و مثمر ثمر تر است.


کد مطلب: 201776

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/201776/ورودی-عجیب-پارس-جنوبی-خروجی-های-استقلال-پرسپولیس-باثبات

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com