تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
حزب الله:تیم ملی والیبال ایران رقابت های خود در مرحله نهایی رقابت های لیگ ملت ها را برای خلق تاریخ سازی از بامداد جمعه آغاز خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۷۱۳
آغاز نبرد یاران ایگور برای سکو/ انتظاری که باید برآورده شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم ملی والیبال ایران که با ۱۲ پیروزی و ۳۶ امتیاز به عنوان تیم دوم جدول رده بندی از مرحله مقدماتی لیگ ملت ها گام در مرحله نهایی گذاشت بامداد جمعه رقابت هایش را با رقبا برای رقم زدن یک تاریخ سازی آغاز خواهد کرد.
شاگردان ایگور کولاکوویچ در مرحله مقدماتی تنها مقابل تیم های برزیل، فرانسه و آمریکا تن به شکست داد و حال در مرحله نخست دور نهایی مسابقات از ساعت ۲:۳۰ بامداد جمعه در نخستین گام برابر تیم ملی لهستان به میزبانی شیکاگو صف آرایی خواهند کرد.
تیم ملی یک بار در ارومیه موفق شد تیم دوم لهستان را در غیاب کوبیاک و کورک ستاره های هینن شکست دهد، ملی پوشان که با حمایت هواداران به سختی و در پنج ست موفق شدند این تیم را مغلوب کنند حال باز هم برابر لهستان بدون ستاره در شیکاگو حاضر شده است. تیمی که شکست آن برای ستاره های ایران دور از دسترس نیست.
یاران ایگور در دومین گام این مرحله بامداد شنبه از ساعت ۲:۳۰ مقابل برزیل قرار می گیرند، برزیلی که مانند ایران با ترکیب اصلی در مسابقات شرکت کرد و موفق شد با شکست ایران و به عنوان تیم نخست راهی دور نهایی شود.
پس از پایان مرحله نخست رقابت های مرحله نهایی دو تیم برتر از هر گروه راهی نیمه نهایی خواهند شد. در گروه ایران رقابت بین یاران ایگور، برزیل و لهستان است و در سوی دیگر آمریکا، فرانسه و روسیه برای صعود به نیمه نهایی تلاش خواهند کرد.
برنامه کامل بازی های مرحله نخست رقابت های نهایی:
* برزیل – لهستان / ‏پنجشنبه ۲۰ تیر / ‏‬ ساعت ۲:۰۰ بامداد
* آمریکا – فرانسه / ‏پنجشنبه ۲۰ تیر / ساعت‬ ۵:۰۰ بامداد
* ایران – لهستان / ‏‬ جمعه ۲۱ تیرماه / ‏‬ ساعت ۲:۳۰ بامداد
* روسیه – فرانسه / ‏جمعه‬ ۲۱ تیرماه / ‏‬ ساعت ۵:۳۰ بامداد
* ایران – برزیل / ‏‬ شنبه ۲۲ تیرماه / ‏‬ ساعت ۲:۳۰ بامداد
* آمریکا – روسیه / ‏شنبه‬ ۲۲ تیرماه / ‏‬ ساعت ۵:۳۰ بامداد
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین