تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
plusresetminus
حزب الله:در شرایطی که معاون باشگاه استقلال روز گذشته با پاتوسی به توافقاتی برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان رسیده بود، این بازیکن آفریقایی امروز در مذاکره با مسئولان باشگاه بنی‌یاس رویت شد.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۶۵۸
دور زدن استقلال به سبک هافبک آفریقایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی خطیر معاون باشگاه استقلال دو شب پیش برای مذاکره با آیاندا پاتوسی هافبک اهل کشور آفریقای جنوبی راهی امارات شد و شب گذشته نیز با این بازیکن به توافقاتی دست پیدا کرد، اما هافبک فصل گذشته استقلال به شکلی عجیب در مذاکره با مسئولان باشگاه بنی‌یاس رویت شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مسئولان باشگاه استقلال حتی پول بلیت پرواز پاتوسی از آفریقا به امارات را پرداخت کرده و برای او در دبی هتل گرفتند، اما این بازیکن با باشگاه اماراتی به صورت جدی وارد مذاکره شد.
ظاهرا پاتوسی پیشنهادی جدی از باشگاهی که وینفرد شفر سرمربیگری آن را برعهده گرفته به دست آورد و به همین دلیل باشگاه استقلال را دور زده و در آستانه پیوستن به تیم اماراتی قرار دارد. اتفاقات امروز در شرایطی رخ داده که وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال مدتی پیش با علی خطیر معاون باشگاه به اختلاف خورد و خطیر نیز در نهایت بعد از بازی با پدیده با همفکری مدیران باشگاه موجب برکناری سرمربی آلمانی فصل گذشته استقلال شد. شفر هم که در این مدت سکوت کرده بود به این شکل حرکت علی خطیر را تلافی کرد و به نوعی به وسیله پاتوسی پاسخ حرکات معاون استقلال را داد.
باید دید مسئولان باشگاه استقلال برای پر کردن جای خالی پاتوسی که به شکلی عجیب و در دقیقه ۹۰ آنها را دور زده چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.
 
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین