تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس تصمیم اتخاذ شده دیگر سربازان اجباری برای کچل کردن ندارند.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۶۵۵
کچل کردن از سربازی حذف شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار کمالی رئیس اداره منابع انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام خبر حذف کچلی از سربازی گفت: الزام به تراشیدن موی سر سربازان از سربازی حذف شده است.

وی گفت: خدمت سربازی یکی از ارکان توان رزم نیروهای مسلح و بنیه دفاعی و امنیتی کشور است و جوانان ضمن اینکه آخرین یافته‌های علمی جوانی نشاط و انگیزه برای نیروهای مسلح به ارمغان می‌آورند در دفاع از حریم امنیت کشور نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: سربازی همواره با تراشیدن موی سر همراه بوده لیکن با توجه به بررسی های انجام شده و ارتقاء بحث بهداشت فردی و از امکانات مناسب یگان‌های نیروی مسلح و علاقه جوانان به منظور خوشایند سازی و افزایش جذابیت و نشاط خدمت سربازی بر اساس تصمیمات اتخاذ شده تراشیدن موی سربازان با نمره ۴ از سربازی حذف شد.

وی افزود: از این پس اندازه موی سر کارکنان وظیفه برای دیپلم و پایین تر در مراکز آموزش شماره ۱۰ و سرباز و سرجوخه در حین خدمت ۱۰ تا ۱۶ همچنین فوق دیپلم و بالاتر در مراکز آموزش ۱۶ و افسر و درجه دار در حین خدمت ۱۶ تا ۲۰ خواهد بود.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین