تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
plusresetminus
حزب الله:سرمربی مستعفی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از دخالت افراد غیر فوتبالی در مسائل این تیم گفت: از سمتم استعفا کردم چون می‌خواهند به من مربی، سرپرست و بازیکن تحمیل کنند.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۵۷۶
استعفا کردم چون می‌خواهند به من مربی و بازیکن تحمیل کنند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عبدالله ویسی  با بیان اینکه از سرمربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر استعفا کرده است گفت: از روز اولی که به تیم شاهین رفتم، عده‌ای برای منافع شخصی خودشان چیزهایی از من می‌خواستند که انجام نمی‌دادم. در نهایت در بوشهر ماندم و با تمام وجود و حمایت هواداران کار کردیم و به لیگ برتر رسیدیم. وقتی هم لیگ برتری شدیم کارشکنی‌ها شروع شد. من از چند باشگاه دیگر پیشنهاد داشتم ولی فضا را برای کار در بوشهر دوست داشتم و در این تیم ماندم.
وی افزود: دوباره کارشکنی‌ها از طریق افرادی که در سیاست و شورای شهر هستند شروع شد؛ افرادی که نمی دانند ورزش و فوتبال یعنی چه ولی می خواهند همه کاره باشند. اینها یکی دو نفر هستند که به موقع اسمشان را می گویم و مردم هم آنها را می شناسند.
سرمربی مستعفی شاهین بوشهر تاکید کرد: این افراد نمی خواهند تیم موفق باشد. می خواهند خودشان همه کاره باشند و با بودن من منافع شخصی شان در خطر است. به آنها باج نداده ام. آبرو و حیثیت من در فوتبال است. تا الان نه آدم سیاسی پشت من بوده، نه دلالی کرده ام و نه به کسی باج داده ام. مردم بوشهر به من لطف داشتند. اوضاع خوبی بود ولی دیدم دارند کارشکنی می کنند و می خواهند چیزهایی تحمیل کنند که عمراً قبول نمی کنم. به خاطر آبروی خودم و مردم به تیم شاهین آمدم و حالا به خاطر همین مردم که نمی توانم غمشان را ببینم و به خاطر آبروی خودم می روم.
ویسی افزود: من رسماً استعفا کردم ولی هنوز پاسخی به این استعفا نداده اند. اردوی تیم در بروجن را ترک کرده ام. الان (پیش از ظهر چهارشنبه) در جاده هستم تا به بوشهر بروم، وسایلم را جمع کنم و از آنجا به اهواز برگردم.
وی یادآور شد: تمام تیم ها بالای ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند ولی تیم ما با ۸ میلیارد تومان بسته شده است و سه بازیکن درجه یک خارجی هم آورده ام. ۸۰ درصد بازیکنان تیمم بومی هستند. چرا به این مسائل توجه نمی کنند؟ این بازیکنان بچه های بوشهر هستند و آینده فوتبال ایران را تشکیل می دهند. ۱۰ بازیکن زیر ۲۳ سال دارم که هر کدام می توانند جواهر فوتبال ایران بشوند.
سرمربی مستعفی تیم شاهین ادامه داد: کاری که بقیه مربیان می کنند را من انجام ندادم. هر مربی حداقل دو تا سه دستیار با خودش می آورد. بعضی از باشگاه ها حتی مربی خارجی استخدام کرده اند اما من به احترام مربیان بومی بوشهر، حتی دستیاری با خودم به بوشهر نبردم و اکیپم بیرون مانده است. انگار هرچه اینطوری باشیم، بدتر است.
ویسی در پاسخ به این سئوال که خواسته افراد سیاسی از شما چه بوده که زیر بار آن نرفتید؟ گفت: این افرادی که گفتم می خواهند همه کاره باشند. می خواهند هم در سیاست باشند هم در فوتبال و نظرشان را تحمیل کنند در صورتی که اصلاً صلاحیتش را ندارند. آنها می خواهند سرپرست، مدیرعامل، مربی و بازیکن و حتی مدیر رسانه ای تحمیل کنند اما زیر بار این مسائل نمی روم. شاید یادشان رفته باشد بزرگترین بازیکن سیاسی که در تیمم بود را در سالهای گذشته بیرون کردم.
وی اظهار کرد: تصمیم من برای استعفا جدی است. آبروی من در فوتبال است. من پسر وزیر یا نماینده مجلس و نماینده شورا نیستم. پاکِ پاکم و هیچکس نمی تواند به من اَنگ بزند. با افتخار می گویم سر تفکرات و اعتقاداتم هستم و جلوی افرادی که به خاطر منافع خودشان می خواهند یک شهر را خراب کنند، می ایستم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین