کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهکار استقلال برای راضی کردن پاتوسی

مهر , 18 تير 1398 ساعت 12:22

حزب الله:آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته استقلال، یکی از اهداف بزرگ این تیم در ایام نقل و انتقال است و آبی‌ها امیدوارند هرچه زودتر این بازیکن را بار دیگر به خدمت بگیرند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، استقلال برای تمدید قرارداد با آیاندا پاتوسی هیچ مشکلی نداشت و اطمینان مدیران این مجموعه نیز بابت ادامه همکاری با این بازیکن از همین جا نشات می‌گرفت. اما دو مشکل غیر منتظره باعث شد تا تمدید با ستاره فصل قبل با مشکل مواجه شود.

اولین مشکلی که گریبان استقلال را گرفت، سر رسید پرداخت بدهی به پرو پئیچ بود و دومین مشکل، عدم تعامل لازم اسپانسر (ها) با این باشگاه برای پرداخت مطالبات بود.

استقلالی‌ها توانستند پاتوسی را راضی کنند تا بار دیگر پای میز مذاکره بنشیند و امیدوارند بتوانند رضایت او را برای تمدید جلب نمایند.

در حال حاضر استقلالی‌ها چیزی در حدود ۷۰۰ هزار دلار در اختیار دارند که باید با آن هم بدهی پرو پئیچ را پرداخت و هم پاتوسی را راضی کنند.

از این مبلغ چیزی در حدود ۴۵۰ هزار دلار صرف پرداخت مطالبات پرو پئیچ می‌شود و اگر مدیران استقلال بتوانند با باقی مانده این پول پاتوسی را راضی کرده و پاتوسی هم رضایت دهد ما بقی مبلغ مورد نظرش را به صورت اقساط دریافت کند، راه بازگشت بهترین بازیکن فصل گذشته آبیها به این تیم باز خوهد شد.


کد مطلب: 201463

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/201463/راهکار-استقلال-راضی-کردن-پاتوسی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com