تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
plusresetminus
حزب الله:رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان آسیا در حالی طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ تیرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می شود که متولیان کاروان ایران به عنوان یک دیدار تدارکاتی به این مسابقات نگاه می‌کنند.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۴۲۲
دورخیز فرنگی‌کاران جوان برای فتح آسیا/سودای قهرمانی شاگردان باوفا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رقابت‌های کشتی جوانان قهرمانی آسیا در حالی طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ تیرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می شود که تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با سرمربیگری حمید باوفا باید طی روزهای ۱۸ و ۱۹ تیرماه به میدان برود.
در همین راستا حمید باوفا سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با اظهار رضایت از سطح آمادگی فرنگی‌کاران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه های آماده سازی که توسط کادر فنی تدوین و اجرایی شد، اردوهای متعددی برای بچه ها برگزار کردیم. خوشبختانه هم اکنون به مرحله ای رسیدیم که ملی پوشان از هر نظر آماده حضور در مسابقات هستند. ضمن اینکه بسیاری از نفرات ما به دلیل شرایط سنی به رده بزرگسالان رفتند و در واقع تیم ما نسبت به سال گذشته کاملاً متحول شده است.
وی از رقابتهای قهرمانی آسیا به عنوان یک میدان تدارکاتی مطلوب یاد کرد و گفت: سطح فنی بچه های ما بسیار بالاتر از آسیاست و ما فراتر از میادین قاره ای، همواره یکی از مدعیان مسابقات جهانی بودیم. به همین دلیل رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند هم می تواند میدان خوبی برای محک خوردن فرنگی‌کاران جوان باشد تا از هر نظر مهیای رقابتهای جهانی شوند.
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:
۵۵ کیلوگرم: علی نوربخش
۶۰ کیلوگرم: میلاد رضانژاد
۶۳ کیلوگرم: سعید ارجندی
۶۷ کیلوگرم: بهرام معروف خانی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: محمد ناقوسی
۸۲ کیلوگرم: حسین فروزنده
۸۷ کیلوگرم: حسن فروزنده
۹۷ کیلوگرم: حامد عبدولی
۱۳۰ کیلوگرم: علی اکبر یوسفی
سرمربی: حمید باوفا
مربیان: حسن حسین زاده – مهرداد اسفندیاری فر- ایوب علایی- ملک محمد بویری- جاوید اوجی
سرپرست: مهدی شربیانی
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین