تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید لیست منتشر شده تیم ملی برای سنجش و ارزیابی جوانان کمتر شناخته شده است و به آن‌ها فرصت داده شده تا خودشان را امتحان کنند اما زمان این کار درست نبود.
۰
کد مطلب : ۲۰۱۳۷۳
برگزاری اردوی تیم ملی در فصل نقل و انتقالات مناسب نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رسول کربکندی درباره لیست نفرات تیم ملی ایران برای حضور در اردوی تیرماه اظهار کرد: وقتی یک مربی جدید و تازه به تیم ملی می‌آید طبیعی است که باید شناخت لازم نسبت به بازیکنان یک کشور را پیدا کند و در تمام رده‌های سنی بازیکنان را بررسی کند. به نظر من کاری که آقای ویلموتس انجام داده کار غلطی نیست و با این کار به همه فرصت داده می‌شود تا خودشان را امتحان کنند. با این کار رسانه‌ها و دیگران به این مساله انتقاد نمی‌کنند که چرا از جوانان و بازیکنانی که مطرح نیستند استفاده نکردید اما برگزار شدن این اردو در فصل نقل و انتقالات، مناسب نیست چون بازیکنان هنوز آمادگی لازم را ندارند.
کربکندی افزود: یک مربی تنها نمی‌تواند روی فیلم‌ها و نوشته‌ها بازیکنان را انتخاب کند. یک مربی دارای تفکر است و دارای تاکتیک و روش خودش است و طبق همان اسلوب کار خود را پیش می‌برد. این لیست منتشر شده برای بازی دوستانه برابر تیم ملی امید در نظر گرفته شده است و این مصاف، مصافی است که بازیکنان تقریباً با یکدیگر هم‌سطح هستند و در یک تراز مشخص سنجیده می‌شوند.
پیشکسوت فوتبال ایران خاطر نشان کرد: این کار آقای ویلموتس باعث می‌شود استعدادهای فوتبال ایران شناخته شوند. اگر شما یادتان باشد کارلوس کی‌روش هم این کار را انجام می‌داد و از بازیکنان ناشناخته استفاده می‌کرد و به آنها فرصت می‌داد. در حال حاضر فرصت به این جوانان داده شده تا بتوانند خودشان را امتحان کنند و با این وجود انتقادها هم نسبت به مربی در این زمینه کمتر می‌شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین