تاریخ انتشارسه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
plusresetminus
حزب الله:رییس سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: به دنبال جذب اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از طریق انتشار اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های نو هستیم.
۰
کد مطلب : ۲۰۰۲۵۴
۶۴۰۰ راننده تاکسی در کرج بیمه دارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجید استاد کاظمی اظهار کرد: از سال ۹۴ تا کنون سایت بیمه تاکسیداران بسته شده و از آن زمان تا کنون امکان بیمه رانندگان تاکسی وجود ندارد.
وی با اشاره به علت مشکل ایجاد شده در فرایند بیمه رانندگان تاکسی افزود: متاسفانه دولت سهم خود را برای بیمه پرداخت نکرده و همین باعث توقف روند بیمه تاکسیداران شده است.
وی توضیح داد: در حال حاضر شش هزار و ۴۰۰ راننده تاکسی، بهره بردارو کمکی راننده در کرج بیمه هستند و هفت هزار نفر هم هنوز بیمه نشده‌اند.
این مسئول با اشاره به تلاش برای رفع این مشکل اضافه کرد: اتحادیه تاکسیرانی پیگیر مساله بیمه رانندگان تاکسی است ولی متاسفانه تا کنون نتیجه دلخواه حاصل نشده است.
استاد کاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طولانی بودن سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها در خطوط مختلف اشاره کرد و گفت: کرج با کمبود جدی اتوبوس در خطوط مختلف مواجه است و همین باعث شده سرفاصله رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها بیشتر از زمان استاندارد باشد.
وی اظهار کرد: هر چند سال گذشته ۳۰ دستگاه اتوبوس نو به خطوط اتوبوسرانی کرج اضافه شده ولی این تعداد نمی‌تواند پاسخگوی نیاز فعلی باشد.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: امیدواریم امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق انتشار اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید جذب کنیم تا بتوانیم با اضافه کردن اتوبوس‌های تازه نفس بخشی از مشکل موجود را مرتفع کنیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین