کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه کسی پاسخگو است؟

نارضایتی شهروندان از درج نشدن قیمت‌ها بر روی اجناس فروشگاهی

باشگاه خبرنگاران جوان , 4 تير 1398 ساعت 11:31

حزب الله:بی توجهی مسئولان بر موضوع درج نشدن قیمت‌ها بر روی کالاها در بازار موجب نارضایتی شهروندان شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بار‌ها این موضوع پیش آمده که در زمان خرید یک محصول با قیمت مخدوش کالا مواجه شویم و محصول را بدون آن که قیمت مصرفی بر روی آن حک شده باشد، خریداری کنیم.
شکایات متعددی از سوی شهروندان مبنی بر مخدوش شدن قیمت اجناس در برخی از فروشگاه‌های خرد و عمده فروش محصولات غذایی، بهداشتی و غیره و فروش این اقلام بدون در نظر گرفتن قیمت کارخانه از سوی فروشندگان باعث شده تا نارضایتی مردم نسبت به این وضعیت اعلام شود.
برخی از کالا‌های اساسی و مصرفی خانوار‌ها یا قیمت ندارند و یا قیمت‌شان به واسطه افراد دیگری دست کاری و به نوعی مخدوش شده است و هیچ گونه درج قیمتی بر روی محصول وجود ندارد.
نارضایتی شهروندان به دلیل عدم درج قیمت بر روی محصولات/ چه کسی پاسخگو است؟!
این موضوع نه تنها تخلف مخدوشی کالا‌ها را به دنبال دارد، بلکه تخلف گرانفروشی و اعلام قیمت بی اساس و بدون مرجع قیمت گذار برای فروش محصول را از سوی فروشندگان فروشگاه‌ها به دنبال دارد.
نکته‌ای که در این بین حائز اهمیت است؛ بی توجهی برخی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سایر دستگاه‌ها بر بازار و به ویژه موضوع عدم رسیدگی به کالا‌های قیمت مخدوش است؛ چرا که شهروندان از مسئولان مربوطه انتظار دارند که با این گونه تخلفات برخورد کنند تا در این آشفته بازار قیمت‌ها باری از دوش آن‌ها برداشته شود.
نارضایتی شهروندان به دلیل عدم درج قیمت بر روی محصولات/ چه کسی پاسخگو است؟!
حسین ایزدی رئیس گشت تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار، درباره مخدوش شدن اقلام قابل فروش در فروشگاه‎ها، اظهار کرد: درج قیمت فروش بر روی تمام محصولات الزامی است.
ایزدی تصریح کرد:در صورت اعلام گزارش از سوی شهروندان مبنی بر درج نشدن قیمت بر روی کالاها و اجناس خریداری شده، سازمان گشت تعزیرات با متخلفان در این حوزه طبق قانون برخورد خواهد کرد.


کد مطلب: 200247

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/200247/نارضایتی-شهروندان-درج-نشدن-قیمت-ها-روی-اجناس-فروشگاهی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com