تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس سنجش آموزش پزشکی از آغاز آزمون دکتری پزشکی و زمان انتشار کلید اولیه و نتایج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۸۴۷
آغاز رقابت ۶ هزار نفر در آزمون دکتری پزشکی از امروز +زمان انتشار کلید و نتایج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی از آغاز برگزاری آزمون  دکتری پزشکی در ۲ روز خبر داد و گفت: دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد برگزار می‌شود.

آمار شرکت کنندگان در آزمون دکتری پزشکی

وی به آمار شرکت کنندگان در آزمون دکتری پزشکی اشاره کرد و گفت: ۹ هزار و ۲۲۰  داوطلب در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده‌ بودند که حدود ۳ هزار نفر به دلیل نقص مدارک ثبت نام نتوانستند کارت ورود به جلسه خود را اخذ کنند و  از شرکت در آزمون محروم شدند.
رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: از ۹ هزار و ۲۲۰  داوطلب ثبت نام کننده در آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ ثبت نام کرده بودند، هزار و ۱۲۱ داوطلب زن و ۳ هزار و ۹۹ داوطلب مرد هستند و  ۳۱۹ نفر از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی پژوهش محور را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند.
حیدرزاده  یادآوری کرد: آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به دلیل وقوع سیل  از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه موکول شد .

زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی دکتری پزشکی

وی به زمان انتشار کلید اولیه آزمون اشاره کرد و گفت: کلید اولیه دکتری پزشکی ساعت ۱۸ روز اول تیر ماه ۹۸  و کلید  نهایی از ساعت ۱۸ به بعد روز ۱۵ تیر ۹۸ منتشر می‌شود و مهلت ارسال اعتراض به سوالات آزمون از  اول تا چهارم تیرماه بوده و اعتراض ها فقط به صورت اینترنتی پذیرفته می شود.
وی ادامه داد:: نتایج اولیه آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی  ۲۶ تیرماه  سال ۹۸ منتشر می‌شود و انتخاب رشته  داوطلبان مجاز در روزهای ۲۶ تا ۳۰ تیر ۹۸ انجام می‌شود.
گفتنی است؛ آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مناطق ده گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین