تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
plusresetminus
حزب الله:فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در سحرگاه امروز، گفت: هر دشمنی که به مرزهای کشورمان تعرض کند به وی امان نداده و نابود می شود
۰
کد مطلب : ۱۹۹۸۳۶
دشمنی که به مرزهای کشور تعرض کند نابود می شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین سلامی ظهر امروز در کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج اظهار داشت: همه شما شنیدید که سحرگاه امروز یک هواپیمای بدون سرنشین کشور آمریکا در حین ورود به آسمان کشورمان سرنگون شد.
وی گفت: این منش و روش اصلی ملت ایران در راستای مقابله و برخورد با دشمنان است و سرنگون کردن هواپیمای آمریکا یک پیام آشکار، واضح و روشن 
وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد مردم استان کردستان، گفت: مردم استان کردستان با الهام گرفتن از بزرگی و عظمت این سرزمین، در صحنه های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پیشگام و پیشتاز بودند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به رشادت های مردم استان کردستان، افزود: کردستان مملو از خون شهیدانی است که در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی از جان خود گذشتند و عزت را به مردم کشور ارزانی داشتند.
وی با اشاره به اهمیت قوم کرد در جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: می توان واژه کرد را به معنی رشادت، کرامت و دلاوری معنی کرد، چرا که کردها از این واژه ها الهام گرفته اند و بنابراین کردستان و مردمانش افتخار بزرگ ملت ایران هستند.
سردار سلامی با اشاره به اینکه کردها اصیل ترین قوم ایران هستند، با فرهنگی غنی در خدمت تاریخ پرشکو ایران و اسلامی قرار دادند، یادآور شد: کردها در شکل دهی تمدن عظیم ما نقش بزرگی دارند و به همین دلیل است که این سرزمین بارها مورد طمع استکبار جهانی قرار گرفته است.
وی ادامه داد: منطق اصلی در جمهوری اسلامی مقاومت و مبارزه است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون ما از مبارزه نه تنها آسیب ندیده، بلکه در مسیر رشد و توسعه قرار داریم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین