تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
plusresetminus
حزب الله: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، نقشه دشمنان را بی‌اثر و خواب دشمنان در منطقه را به رویایی تعبیر ناپذیر تبدیل می‌کند.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۵۳۵
خواب دشمنان در منطقه تعبیر نمی‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، امیر سرتیپ صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور (شهید برادری) از یگان‌های عملیاتی این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزمی و عملیاتی یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.
وی در این بازدید گفت: یاری خداوند، بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای مسلح، نقشه دشمنان را بی‌اثر و خواب دشمنان در منطقه را به رویایی تعبیر ناپذیر تبدیل می‌کند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب تاکید کرد: منطقه پدافند هوایی شمال غرب یکی از حساس‌ترین مناطق پدافندی در کشور است که در دوران دفاع مقدس هم خدمات ارزشمندی را در حراست از حریم هوایی کشور ارائه و امروز هم به صورت دائم تحرکات دشمنان را رصد می‌کند.
امیر صباحی فرد در پایان تصریح کرد: سامانه‌های راداری، موشکی، توپخانه‌ای و فاشایی منطقه پدافند هوایی شمال غرب در آمادگی مطلوب عملیاتی هستند و با هوشیاری کامل از آسمان مقدس ایران حراست می‌کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین