تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: دشمن جنگ را به سفره های مردم کشانده است اما باید بدانیم که پیروزی نزدیک است.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۵۳۰
دشمن جنگ را به سفره های مردم کشانده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پرویز فتاح یکشنبه شب در یادواره شهدای عملیات دارلک در ارومیه با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اظهارداشت: حدود ۲۰ روز قبل در لبنان خدمت سید حسن نصرالله بودم، از آنجا به مرز لبنان با رژیم صهیونیستی هم رفتیم، دیدم که در نقطه صفر مرزی تصاویر آقا و امام نصب شده است.
وی با بیان اینکه روی هر بلوک بتنی دیوار مرزی که رژیم صهیونیستی از روی ترس در مرز لبنان احداث می‌کند مرگ بر اسرائیل نوشته شده است اظهارداشت: ما باید به آموزه‌های قرآنی عمل کنیم و یقین داشته باشیم که پیروزی نهایی با جبهه حق است.
فتاح با بیان اینکه مقاومت به ایرانی‌ها نزد ملت‌های جهان عزت بخشیده است گفت: در سیل‌های اخیر، مردم هند پول و طلای زیادی برای سیل زدگان ارسال کردند؛ نماینده ما در آن کشور می‌گفت باید بیایید و ببینید که مقاومت ما در برابر آمریکا نزد هندی‌ها چه کرده، مردم آنجا شیفته ما هستند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با اشاره به زندگی و ویژگی‌های شهید امینی گفت: شهید امینی فردی خالص و به معنای واقعی کلمه شهید زنده بود، مظلومیت‌های شهید امینی این است که نتوانسته ایم او را آنگونه که باید به مردم کشورمان معرفی کنیم.
وی با بیان اینکه این شهید بزرگوار در مظلومیت همچون شهید بهشتی بود عنوان کرد: شاید برخی شعارها علیه شهید امینی بر دیوار این شهر باقی مانده باشد که جا دارد این شعارها به عنوان سند مظلومیت وی حفظ شود.
فتاح خاطرنشان کرد: ولایتمداری، تقوا، پرهیز جدی از ارتکاب گناه، یتیم نوازی و رسیدگی به محرومین، ساده زیستی و تحمل و صبوری در برابر ملامت‌ها از ویژگی‌های شهید امینی بود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: همسر این شهید بزرگوار می‌گویند مدتی قبل از شهادت، گویی وی از این عالم منفک شده بود، این را من نیز به عنوان یکی از دوستان شهید درک کرده بودم.
فتاح، در ادامه ضمن بیان اینکه کشور امروز به امثال شهید امینی‌ها نیاز دارد، اظهار کرد: مدیران، رؤسا، ائمه جمعه و همه مسئولین نظام باید همواره این واقعیت را به یاد داشته باشند که مردم ولی نعمت آنها هستند، این را امام خمینی (ره) به ما آموخته است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین