تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
plusresetminus
تحقق عملي شعار "رونق توليد" در شركت زامياد؛

ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد

حزب الله:معاون توليد زامياد از شکسته شدن رکورد تولید روزانه وانت نیسان در این شرکت خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۵۲۳
ركورد توليد روزانه زامياد شكسته شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ايرج خسروداد گفت: در روزهای اخیر تولید وانت نيسان تک سوز و دوگانه سوز، شیب تندی به خود گرفته و به بيش از 200 دستگاه در روز رسیده است.
وي با تاكيد بر توانمندی واحدهای تولید و پشتیبانی زامياد يادآور شد: فعال سازی ظرفیت های موجود تولیدی و نیز استفاده بهینه از نیروی انسانی در کنار كاهش قطعات نامنطبق و ضايعات و همكاري شركت هاي تامين قطعات از عوامل این موفقیت است.
خسروداد اضافه كرد: با حفظ روند فعلی تولید محصولات در شرکت زامیاد و عرضه وانت پادرا و ریچ با پلت‌فرم جدید و برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید انواع محصولات نیمه سنگین و سنگین، سهم بازار زامیاد در حوزه خودروهاي تجاري افزایش چشمگيري خواهد یافت.
معاون تولید شرکت زامیاد گفت: شکسته شدن ركورد تولید روزانه اين شركت پس از 6 سال عليرغم مشكلاتي است كه بر سر راه خودروسازان كشور وجود دارد، ولي زامياد به پشتوانه دانش و تفکر مدیریتی و تلاش شبانه روزی نیروهای متخصص و متعهد خود توانسته در اين شرايط، موفقیت های گذشته خود را استمرار بخشد.
گفتني است، شرکت زامياد با بیش از نیم قرن تجربه در تولید انواع محصولات کار و تجاری، همواره از شرکت های فعال در این بخش بوده و توانسته است علاوه بر پوشش دهی سلائق مشتریان، نقش مهمی در تجهیز ناوگان حمل و  نقل جاده ای کشور ایفا كند.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین