تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، تاکید کرد که کشورش تمایلی برای جنگ با ایران ندارد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۵۱۴
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تمایل به جنگ با ایران را رد کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در گفتگویی تاکید کرد که آمریکا هیچ علاقه‌ای به جنگ با ایران یا انجام اقدام تحریک‌آمیز در شرایطی که ممکن است منجر به پاسخ اشتباه شود، ندارد.
پلوسی همچنین با انتقاد از سیاست‌های ضد ایرانی دولت آمریکا اظهار داشت: چرا رئیس جمهور به توافق هسته‌ای با ایران پشت کرد؟ این اقدام چه منطقی می‌تواند داشته باشد به جز آنکه این توافق توسط رئیس جمهور اوباما مورد مذاکره قرار گرفته بود؟
به گفته رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، کارشناسان امنیت ملی بسیاری که همگی سفیر، ژنرال و دریادار هستند، از این توافق حمایت کرده‌اند.
پیش از رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه این کشور نیز تاکید کرده بود که واشنگتن خواهان جنگ با ایران نیست.
با این حال وزیرخارجه آمریکا در حالی مدعی شده بود که به دنبال جنگ جدید در منطقه نیست که به اعتقاد برخی کارشناسان اقدامات آمریکا در منطقه علاوه بر دامن زدن به تنش‌ها زمینه ایجاد بی ثباتی بیشتر را ایجاد کرده است.
وزیرخارجه آمریکا پیش از این نیز مدعی شده بود که کشورش خواهان مذاکره بدون پیش شرط با تهران است، ایران این ادعاهای مقامات آمریکایی را به دلیل نقض تعهدات پیشین در موضوع برجام و همچنین سیاست‌های خصمانه ضدایرانی واشنگتن رد کرده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین