تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
plusresetminus
حزب الله:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: در نشستی با حضور احد رسولی رییس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج، مشکلات ترافیکی محدوده باغستان غربی و جاده آتشگاه بررسی شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۵۰۱
مشکلات ترافیکی محدوده باغستان غربی و جاده آتشگاه بررسی شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلسه بررسی مشکلات ترافیکی محدوده باغستان غربی و جاده آتشگاه با حضور احد رسولی رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و بافت های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و شهردار منطقه ۶ و ۷ برگزار شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، اظهار کرد: پیرو تصمیم گیری های صورت گرفته طرح امتداد و اتصال بلوار ۳۵ متری به لاله ۵ با گذر از اراضی بین النهرین مورد بررسی قرار دقیق خواهد گرفت.
محمدرضا احمدی نژاد با بیان اینکه در این نشست مقرر شد شهرداری منطقه ۶ ظرف مدت زمان ۱۴ روز عملیات نیوجرسی گذاری روی پل "در امتداد بوستان ۱۴" را به اتمام برساند، گفت: انجام مطالعات مهندسی رودخانه از ابتدای جاده آتشگاه تا ابتدای شمال بلوار باغستان  و اجرای آسفالت بلوار ۳۵ متری "محدوده انرژی اتمی تا بلوار پیروزی" توسط معاونت فنی و عمرانی از دیگر مصوبات این نشست به شمار می رود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین