تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
plusresetminus
حزب الله:فرمانده انتظامی قم از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: حدود ۱۰ کیلوگرم هرویین و شیشه از این باند کشف شد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۵۷
شهروندان فریب سایت جعلی ثبت نام یارانه نقدی را نخورند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار عبدالرضا آقاخانی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی قم با انجام اقدام‌های اطلاعاتی بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر پی بردند یک نفر از اراذل و اوباش حرفه‌ای استان در امر تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین و شیشه فعالیت دارد.

وی افزود: تمرکز مأموران بر روی متهم موردنظر ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی قصد دارد مقادیری قابل توجهی مواد مخدر هروئین و شیشه را با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پراید در پوشش خانواده و به همراه یکی از همدستانش از پایتخت به قم منتقل و بین مشتریان خود توزیع کند.

آقاخانی ادامه داد: مأموران با انجام یکسری اقدام‌های پلیسی خودروی مذکور را در آزادراه قم - تهران شناسایی کردند و قصد متوقف کردن آن را داشته اما متهم به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: متهم طی مسافتی همدست خود را به همراه مواد مخدر داخل خودرو در کیلومتر ۲ عوارضی قم -تهران پیاده کرد و سپس به مسیر خود ادامه داد و مأموران به تعقیب و گریز متهم پرداختند تا اینکه موفق شدند وی را به همراه خانواده اش دستگیر و مقدار ۹ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر هروئین را کشف کنند.

آقاخانی بیان داشت: در ادامه مأموران محل‌هایی که متهم اقدام به توزیع مواد مخدر را داشته شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ نفر دیگر از همدستان وی دستگیر شدند و ۲ دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را نیز از آنها توقیف کردند.

وی گفت متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری باند سارقان داخل خودرو و کشف اموال مسروقه در استان خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: مأموران کلانتری ۲۰ شهید فاطمی قم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر با چهره معتادگونه و رفت و آمدهای نامتعارف مشکوک شدند و برای پیگیری موضوع به کلانتری متتقل کردند.

وی افزود: متهم خود را بیکار و بلامکان عنوان کرد که در بازرسی بدنی از وی مقادیری پول خرد و تعدادی سوئیچ خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

جعفریان ادامه داد: در بازجویی‌های پلیسی متهم به سرقت وجه نقد داخل صندوق صدقات برای تامین هزینه‌های اعتیاد و نیز با همدستی یک نفر دیگر به سرقت لوازم داخل خودروهایی که فاقد سیستم ایمنی و دزدگیر بود، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: مأموران با انجام یکسری اقدام‌هایپلیسی، منزل و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، برای بازرسی از محل موصوف اقدام و پس از ورود به منزل، اموال مسروقه را کشف کردند و ۳ نفر از دیگر همدستان متهم که اقدام به کیف قاپی و سرقت می‌کردند نیز دستگیر شدند.

وی بیان داشت: در ادامه ۱۷ نفر از مالباختگان در این خصوص شناسایی شدند و اموال مسروقه تحویل آنان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اعلام کرد: متهمان به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جعفریان اضافه کرد: متاسفانه برغم بارها تذکر و هشدار از سوی پلیس به دارندگان وسایل نقلیه اما همچنان شاهد بی توجهی بعضی از رانندگان هستیم که منجر به سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آنها می‌شود.

وی گفت: از رانندگان درخواست داریم همواره خودروی خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوییچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوییچی و سایر وسایل بازدارنده مجهز و هنگام ترک خودروی خود، از بسته شدن درب‌ها و شیشه‌ها اطمینان حاصل کنند.

شهروندان فریب سایت جعلی ثبت نام یارانه نقدی را نخورند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم نیز از شهروندان خواست تا فریب سایت جعلی ثبت نام یارانه نقدی را نخورند.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: با توجه به افزایش ارسال پیامک به شهروندان در روزهای اخیر تحت عنوان وب سایت ثبت نام و اعلام نیازمندی یارانه نقدی به نشانی http://yadavarii.com از مردم تقاضامندیم به این سامانه اصلاً توجهی نکنند.

وی افزود: این وب سایت، سامانه‌ای جعلی است که با فریب و کلاهبرداری حساب بانکی افراد را خالی می‌کنند.

وی تاکید کرد: سرپرستان خانوار توجه داشته باشند پیگیری هرگونه امور شهروندی باید از طریق مراجع رسمی باشد و به پیامک‌های جعلی اعتماد نکنند.

موالی هشدار داد: فیشینگ یا جعل درگاه بانکی یکی از شگردهای کلاهبرداران اینترنتی برای دسترسی به حساب بانکی افراد می‌باشد.
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین