تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
حزب الله:یک شرکت امنیتی مدعی شده که هک کردن و نفوذ به تمامی آیفون ها و آی پدهایی که از سیستم عامل آی او اس ۱۲.۳ به قبل استفاده می کنند، ممکن است.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۵۳
هک آیفون و آی‌پد ممکن شد!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شرکت صهیونیستی Cellebrite که قبلاً قفل آیفون رضوان فاروق مظنون ماجرای تیراندازی سن برناردینوی آمریکا را به درخواست پلیس این کشور باز کرده بود، مدعی است که نسخه جدیدی از ابزار خود بدین منظور را موسوم به UFED Premium طراحی و آماده استفاده کرده است.

شرکت صهیونیستی مذکور مدعی شده که UFED Premium تنها راه برای نیروهای قضایی و پلیس در سراسر جهان برای باز کردن قفل آیفون و آیپد است تا از این طریق اطلاعات آنها تخلیه شود. این ابزار برای جاسوسی از گوشی های اندرویدی و سرقت اطلاعات آنها نیز قابل استفاده است.

UFED Premium برای تخلیه داده های آیفون ها و آی پدهای مجهز به نسخه ۷ سیستم عامل آی او اس تا نسخه ۱۲.۳ آن قابل استفاده است. از طریق این ابزار می توان به تمامی برنامه های ثالث نصب شده بر روی آیفون و آی پد دسترسی یافت، چت های افراد را مطالعه کرد، ایمیل ها و فایل های ضمیمه افراد را بارگذاری کرد و حتی به محتویات پاک شده نیز دسترسی پیدا کرد.

این شرکت از فروش UFED Premium به نیروهای پلیس خبر داده و افزوده که تمهیدات لازم را برای عدم افشای فناوری مورد استفاده در آن در نظر گرفته است. اپل تا به حال برای مقابله با این ابزار تلاش فراوانی به عمل آورده و یک بار نیز آن را از کار انداخته است. اما ظاهراً Cellebrite دوباره موفق شده اپل را دور بزند. این شرکت در مورد خبر جدید واکنشی از خود نشان نداده است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین