تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
plusresetminus
حزب الله:«المار نورعلی اف» کشتی گیر شیعه اوکراینی آذری الاصل در مسابقات کشتی کشور اوکراین مدال طلا را کسب نمود و با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۴۰
پیام مداح مشهور برای کشتی‌گیر اوکراینی +عکس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «المار نورعلی اف» کشتی گیر شیعه اوکراینی آذری الاصل در مسابقات کشتی کشور اوکراین مدال طلا را کسب نمود و با پیراهنی که تصویر رهبر انقلاب بر آن نقش بسته به روی سکوی دریافت جوایز رفت.
مهدی رسولی مداح معروف اهل بیت در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
برادر عزیزم جناب آقای المار نورعلی اف با تهیت و سلام

ایستادن در مرتبه پهلوانی با آن گوش‌های شکسته قطعاً لیاقت و شایسته شماست. خدا قوت پهلوان!
ابراز علاقه شما به سید قائد حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و نیز شهیدان نشان از روح پهلوانی شما دارد، برادر عزیزم غایت خلقت جهان، پرورش انسان‌هایی است که بر پای آرمانهایشان ایستاده‌اند و بر هرچه شک و ترس و تعلق است غلبه دارند، عمل معروف شما تهاجم فرهنگی بر تهاجم نابرابر عافیت طلبان و دنیا طلبان عالم است که در صدد انحراف انسان‌ها از مسیر حق را دارند همچنان که حقیقت توحیدی بر زمین جاری و ساری خواهد شد و مستضعفان عالم آن را به ارث خواهند برد این وعده الهی است که قطعاً به فضل خدا محقق خواهد شد.

مرزهای خاکی هیچ وقت نمی‌تواند مرزهای ایمانی، انقلابی و اعتقادی ما را محدود کند و ما را از جریان حق دور کند چرا که اصحاب حق هیچ حد و مرزی را نمی‌شناسند و با تمام توان بر پای حق ایستاده‌اند. همچنان که حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) می‌فرمایند: "زنده نگاه داشتن یادشهدا کمتر از شهادت نیست." این عمل انقلابی شما قبل از مدال طلا، مدال حرّیت و زنده نگه داشتن مسیر شهیدان محسن حججی و ابراهیم هادی و بابک نوری است. درود بر شما!
برادر عزیزم آقای علی اف به ایران سفرکنید و در معیّت حضرت علی بن موسی الرضا و حضرت فاطمه معصومه و نیز هیئت ثارالله رهروان امام و شهدا زنجان در محضرتان باشیم.
آرزوی سلامتی و عزت را از خدای منان برایتان خواستارم.
برادر شما مهدی رسولی
 




     
 
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین