تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
plusresetminus
حزب الله:سرپرست خدمات شهری شهرداری کرج گفت: رفع مشکل سد معبر با در نظرگرفتن مسائل و فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های مجموعه خدمات شهری در سال جاری است.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۰۸
مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز اولویت امسال حوزه خدمات شهری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا زین العابدینی اظهار کرد:  مدیریت پسماند به یکی از مهمترین دغدغه شهروندان و مدیران شهری تبدیل شده است.
وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان از انباشت پسماندهای عادی اعم از نخاله‌های ساختمانی و ... در گوشه و کنار شهر گلایه دارند و از مدیریت شهری انتظار دارند شرایط موجود را ساماندهی کنند.
وی افزود: حوزه خدمات شهری امسال مدیریت پسماند و توسعه فضای سبز شهری را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌های ویژه ای در این خصوص در دستور اجرا دارد.
این مسئول خاطر نشان کرد: علاوه براین، رفع مشکل سد معبر با در نظرگرفتن مسائل و فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های مجموعه خدمات شهری در سال جاری است.
وی در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اول سال توضیح داد: این بارش‌ها باعث رشد حجم انبوهی از علف و گیاهان در گوشه و کنار شهر شده که این گیاهان با رسیدن فصل گرما خشک شده اند.
وی ابراز کرد: طی دو ماه گذشته در چند لکه از شهر شاهد آتش سوزی این گیاهان بودیم که با عملکرد سریع نیروهای آتش نشانی این حوادث خساراتی در پی نداشت.
زین العابدینی تاکید کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری کرج با استفاده از امکانات موجود به دنبال توسعه فضای سبز شهری است تا شهروندان بتوانند در فضایی شاداب و سالم زندگی کنند.
سرپرست خدمات شهری شهرداری کرج گفت: در بحث آبیاری فضای سبز به دنبال استفاده از روش‌های آبیاری نوین هستیم تا در شرایط کم آبی کنونی در مصرف آب صرفه جویی شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین