تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
plusresetminus
حزب الله:رییس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج بر ضرورت نگهداری از فضای سبز، تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۰۷
افتتاح یک پارک در هر ماه فراموش شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد نبیونی در نطق پیش از دستور صد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر کرج اظهار کرد: در بلوار شهید ناصربخت درخت های مفید و مهم از نظر زیست محیطی قرار دارند که در حال خشک شدن هستند و باید نسبت به نگهداری از این درختان اقدام شود.
این عضو شورا از افتتاح یک پارک در هر ماه یاد کرد و گفت: مقرر شده بود در هر ماه یک پارک در کرج افتتاح شود که این موضوع در ماه های پایانی سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و اجرایی شد اما در سال جدید شاهد تحقق این مهم نبودیم.
وی اضافه کرد: شاید کار اجرایی برخی پارک ها به اتمام رسیده ولی مردم لذت بهره برداری رسمی از این پارک‌ها را نچشیده اند و ضروری است به این امر توجه شود.
رییس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر کرج در بخش دیگری از صحبت های خود به گزارش ماهانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: این سامانه گزارش های ماهانه در خصوص نیازهای شهروندان را به مناطق می دهد و در حال حاضر اولویت منطقه ۶ آسفالت و سطل زباله، اولویت منطقه ۱۲ حیوانات و آبگرفتگی، اولویت منطقه ۴ درخت و پارک، اولویت منطقه ۵ سد معبر و اولویت منطقه ۵ نظافت است.
وی با بیان اینکه معضل نبود سطل زباله در مناطق باید رفع شود، عنوان کرد: در برخی مناطق سطل زباله وجود ندارد و در برخی مناطق سطل زباله ها مناسب نیست که باید به این مورد به صورت جدی رسیدگی شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین