تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
plusresetminus
نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

بخش زیاد خانه‌های خالی کشور متعلق به بانک‌هاست

حزب الله:نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت:‌بخش زیادی از خانه‌های خالی کشور متعلق به بانک‌هاست.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۴۰۳
بخش زیاد خانه‌های خالی کشور متعلق به بانک‌هاست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسام عقبایی با یادآوری این‌که چندین سال است در رابطه با اصلاح سیاست‌های پولی و بانکی بحث می‌کنم، اظهار کرد:‌ اعتقاد نه من بلکه اعتقاد خیلی از اقتصاددانان و فعالان حوزه اقتصادی بر این است که سیاست‌های پولی و مالی کشور باید اصلاح شود. یکی از زیرمجموعه‌های آن سیاست‌های بانکی، بانکداری و بورس است. حدود  3.5 ساله‌ از عمر مجلس دهم می‌گذرد و با وجود گرایش‌های مختلف سیاسی نمایندگاه، آنها به اتفاق  نظرشان این بود که این اتفاق (اصلاح سیاست‌های پولی و مالی) باید بیفتد.
وی ادامه داد: هر ماه منتظر این بودیم که خروجی این تغییرات از کمیسیون‌ اقتصادی مجلس یا کمیسیون‌های تخصصی دیگر مجلس بیرون بیاید و به صحن برسد و تصویب و ابلاغ شود. به این ترتیب جلوی بسیاری از فعالیت‌هایی که در جهت مصالح عمومی مردم نیست مثل همین بحث بنگاه‌داری بانک‌ها که هم رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کرده‌اند و هم ریاست‌جمهوری.
وی با بیان این‌که متاسفانه هنوز این اتفاق  شکل نگرفته است، افزود:‌ از نمایندگان محترم مجلس استدعا دارم در چند ماهی که تا اسفندماه و پایان عمر مجلس دهم باقیمانده حداقل با توجه به مطالبه‌گری رهبر معظم انقلاب بتوانیم اصلاح سیاست‌های پولی وبانکی را در کشور داشته باشیم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین