تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
مرکز مدیریت حوزه با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد؛

دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی مانع پیشرفت فتنه‌های انگلستان شوند

حزب الله:مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای تأکید کرد: دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی کشور با دقت و سرعت حرکات مرموزانه روباه پیر (انگلیس) و غرب‌زدگان مزدور و با نفوذش در ایران را رصد کنند.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۳۶۳
دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی مانع پیشرفت فتنه‌های انگلستان شوند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حزب الله متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مناسبت توطئه‌های اخیر سفارت انگلستان به این شرح است:
بسم الله الرحن الرحیم
ودَّ الَّذِینَ کَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِکُمْ وَأَمْتِعَتِکُمْ فَیَمِیلُونَ عَلَیْکُمْ مَیْلَةً وَاحِدَةً نساء ﴿۱۰۲﴾
اشتباه این بود که آنهایی که اطلاعات داشتند و مسائل را می‌توانستند بفهمند، مردم را «از توطئه انگلیسی‌ها» مطلع نکردند. امام خمینی (ره) (۵۷/۸/۱۶ - نوفل لوشاتو)
علی‌رغم صلای رهبر فرزانه و هشدار نسبت به خطر دائم حکومت انگلیس که در ۹۵/۱۰/۲۶ فرمودند: «انگلیسی‌ها همیشه منشأ و منبع تهدید و فساد و خطر و نکبت برای غرب آسیا بوده‌اند»؛ متأسفانه سفارت انگلیس توطئه‌های خویش را علیه هویت دینی و استقلال ملت مؤمن ایران ادامه می‌دهد.
این روباه پیر، به منظور دستیابی به اهداف پلیدش روزی ملکه خود را سیده معرفی می‌کند و روزی پارتی وجشن مختلط زن و مرد برپا می‌کند و روزی سر سفره افطارش با حرام، مسلمانان را دعوت می‌کنند و روزی برای ملکه محتضرش جشن تولد می‌گیرد.
امروز روحانیت و ملت مؤمن وانقلابی ایران بیدار است و دیگر اجازه اجرای نقشه‌های شوم این شیاطین را نخواهد داد و نخواهد گذاشت در کشورهای اسلامی که خون شهیدانش هنوز تازه است حرکات ضد فرهنگی انجام گیرد.
حوزه‌های علمیه از دستگاه‌های امنیتی و دیپلماسی کشور می‌خواهد با دقت و سرعت حرکات مرموزانه این روباه پیر و غرب زدگان مزدور و با نفوذش در ایران را رصد نموده و مانع پیشرفت برنامه‌ها و فتنه‌های انگلیسی و سایر دول استعماری شود.
منبع : خبرگزاری مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین