تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
plusresetminus
حزب الله:سردار آزمون پس از درخشش در زنیت و قهرمانی در لیگ روسیه، فصل آینده این شانس را دارد که با زنیت در سید یک لیگ قهرمانان اروپا دوباره حضور در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی اروپا را تجربه کند. با این حال، لاتزیو دوباره به جذب او علاقه مند شده است و شاید آینده مهاجم ملی پوش ایرانی سرانجام در سری آ رقم بخورد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۳۳۶
سردار آزمون دوباره در رادار لاتزیو ایتالیا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از منتفی شدن انتقال وسلی مورائس به لاتزیو، سردار آزمون دوباره در رادار عقاب ها قرار گرفته است. نام او فصل گذشته نیز در رابطه با لاتزیو مطرح شد اما این انتقال هرگز جدی نشد. اکنون شاید اوضاع به شکل دیگری رقم بخورد چراکه ایگلی تاره شخصا یکی از طرفداران سردار آزمون است و حتی او را گزینه ای بهتر نسبت به آندره آ پتانیا، مهاجم فعلی اسپال می داند.

به نقل از وبسایت ترانسفرمارکت، ارزش فعلی سردار آزمون به ۱۷ میلیون یورو رسیده است. باید منتظر ماند و دید ادعای این دو منبع نزدیک به باشگاه لاتزیو تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. در هر صورت داستان انتقال سردار آزمون به پایتخت ایتالیا، دوباره از سر گرفته شده است.

به نقل از کالچو مرکاتو؛ اسپال در ازای آندره آ پتانیا ۲۰ میلیون یورو طلب کرده؛ مبلغی که از نظر لاتزیو زیاد است تا مهاجم سابق میلان و آتالانتا، فعلا از اولویت ایگلی تاره خارج شود.
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین