تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
plusresetminus
حزب الله: سرپرست استانداری گلستان دستورالعمل تغییر ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های دولتی را ابلاغ کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۷۸
تغییر ساعات کاری ادارات گلستان از روز شنبه؛ دستورالعمل ابلاغ شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، میرمحمد غراوی در نامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و موسسه‌های وابسته، بانک‌های دولتی و شهرداری‌ها تغییر ساعات کار اداری از روز شنبه 25 خرداد را اعلام کرد.
 
این دستورالعمل با توجه به آغاز فصل گرما و رشد پیک بار برق مصرفی استان و برای جلوگیری از اعمال خاموشی اضطراری و بحران‌های ناشی از افزایش مصرف برق، به استناد بند یک مصوبه شورای اداری استان، ابلاغ شده است.
 
این مصوبه شامل کلیه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و موسسه‌های وابسته، بانک‌های دولتی و شهرداری‌ها در سطح استان به جز مراکز درمانی، امدادی و انتظامی را شامل می‌شود. ساعات کاری ادارات استان از روز شنبه 25 خرداد تا پنجشنبه 31 مردادماه 98 تغییر می‌کند.

 
برهمین اساس، ساعت کاری دستگاه‌های دولتی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 صبح  تا 13:30 و در روز پنج‌شنبه از ساعت 6:30 تا 12:30 خواهد بود.
 
علاوه براین دستگاه‌ها مکلف شده‌اند تا برخی موارد از جمله تنظیم درجه سیستم سرمایشی اتاق‌ها بر روی حداقل دمای 25 درجه، خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی و روشنایی پس از پایان وقت اداری، استفاده حداکثری از نور طبیعی در طول روز، صرفه‌جویی 10 درصدی در مصرف برق و استفاده از مولدهای اضطراری برق در ماه‌های تیر و مرداد را از ساعت 12 الی 18 رعایت کنند.
 
همچنین مسئولیت حسن اجرای این مصوبه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان قرار گرفت و تأکید شده است که عدم رعایت آن تخلف محسوب می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین