تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
plusresetminus
در واکنش به حادثه آتش‌سوزی نفت‌کش‌ها در دریای عمان

ظریف: مشکوک بودن برای گزارش حمله به تانکرهای مرتبط با ژاپن کفایت نمی‌کند

حزب الله: وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حادثه آتش‌سوزی رخ داده در نفت‌کش‌های دریای عمان آن را مشکوک خوانده و بر طرح پیشنهادی ایران برای گفتمان منطقه‌ای تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۷۳
ظریف: مشکوک بودن برای گزارش حمله به تانکرهای مرتبط با ژاپن کفایت نمی‌کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به حادثه آتش‌سوزی در نفت‌کش‌های دریای عمان در صفحه توییترش نوشت: " حملات گزارش شده به تانکرهای مرتبط با ژاپن زمانی اتفاق افتاد که نخست‌وزیر آبه شینزو برای گفت‌وگوهایی گسترده و دوستانه در حال دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای بود. مشکوک بودن برای توصیف آن‌چه که احتمالا امروز صبح اتفاق افتاده، کفایت نمی‌کند. مجمع گفت‌وگوی منطقه‌ای پیشنهادی ایران، ضروری است."
 
طرح پیشنهادی گفت‌وگوی منطقه‌ای ایران ضروری است.
 
به گزارش ایسنا، شبکه المیادین از حمله به دو نفتکش بزرگ حامل نفت خام در دریای عمان خبر داد. دو نفتکش سنگاپوری و نروژی صبح امروز (پنج‌شنبه) در آب‌های خلیج عمان دچار حادثه شده و در پی آن انفجارها و آتش سوزی‌هایی در این دو نفتکش رخ داد. بعد از این حادثه کادر این دو نفتکش تخلیه شدند.
 
کادرهای دو نفتکش بعد از آتش‌سوزی در آنها تخلیه شدند. نفتکش اول "فرونت آلتیر" وابسته به شرکت نروژی "فرونتلاین" و نفتکش دوم به اسم "کوکوکا کریجس" وابسته به شرکت "بی اس ام شیپ" سنگاپور است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین