تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
plusresetminus
حزب الله: وقتی ایرج عرب به‌طور رسمی اعلام کرد که باشگاه توانسته مبلغ لازم برای تسویه‌حساب با برانکو را تهیه کند و مشکل عدم‌حضور وی حل شده، خیال هواداران این تیم از ادامه حضور سرمربی کروات راحت شد اما خیلی زود نگرانی‌ها اوج گرفت و برانکو در مصاحبه با یک رسانه کرواسی اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد در ایران بماند و به پیشنهادهای خوبی که از خاورمیانه دریافت کرده و البته به تسویه‌حساب کامل با پرسپولیس می‌اندیشد.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۶۴
برانکو در انتظار تسویه‌حساب برای خداحافظی؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،طبیعی بود که مدیران باشگاه خیلی زود واکنش نشان دهند و تاکید کنند که برانکو پولش را می‌گیرد و طبق قراردادی که تا فصل بعد دارد در پرسپولیس می‌ماند اما شواهد نشان می‌دهد مرد موفق کروات که در طول فصل‌های اخیر همیشه بحث جدایی‌اش مطرح بوده این‌بار برای خداحافظی با قرمزها جدی‌تر از همیشه است.
 
نامه‌های متوالی وکیل برانکو به باشگاه، مصاحبه‌های متعدد وی در اواخر فصل و تاکید بر این نکته که قرارداد دارد ولی کسی از آینده خبر ندارد، جلسات‌سری برای جلب رضایت برانکو به عقد قرارداد جدید، استعفای عرب، افشای مذاکرات سرمربی کروات با مالک تراکتورسازی و انتشار اخباری مبنی‌بر مذاکره با سران الاهلی امارات و درنهایت گفت‌وگو با سایت کروات(با این توضیح که معمولا مصاحبه‌های برانکو با رسانه‌های کشورش تماما تایید شده است) تکه‌هایی از یک پازل است که با تکمیل آن می‌توان تصویر برانکو را در حال خداحافظی با پرسپولیس دید.
 
شاید در وضعیت فعلی بهترین کار این باشد که مسئولان باشگاه پرسپولیس قرارداد فصل بعد برانکو را منتشر کنند تا مشخص شود آیا وی با دریافت مطالبات اجازه فسخ دارد یا خیر. برخی منابع می‌گویند مفاد قرارداد به سود برانکو بوده و او مشکلی برای فسخ یک طرفه ندارد.
 
برانکو در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی تاکید کرده که خبرنگار کروات در انتشار مصاحبه‌اش اشتباه کرده و او نگفته که قصد جدایی دارد با این حال به نظر می‌رسد مرد کروات نگران تسویه‌حساب کامل است و اگر مدیران باشگاه طبق وعده‌ای که داده‌اند مطالبات او را کامل پرداخت کنند می‌تواند به راحتی با یکی از تیم‌های خواهانش قرارداد رسمی منعقد کند؛ تیمی که احتمالا برای پرداخت رقم قرارداد نیاز به نامه‌های پیاپی وکیل برانکو ندارد!
منبع : فرهیختگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین