تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
plusresetminus
مديرعامل سازه‌گستر سايپا خبر داد:

تخصيص مستمر منابع مالي به قطعه‌سازان از سوي سايپا

حزب الله: مديرعامل شركت سازه‌گستر سايپا گفت: با تخصيص منظم منابع مالي از سوي گروه سايپا به قطعه‌سازان زنجيره تأمين، رونق توليد در این گروه محقق شده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۰۴۰
تخصيص مستمر منابع مالي به قطعه‌سازان از سوي سايپا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معصوم نجفيان گفت: با برنامه مديريت ارشد گروه سايپا در زمينه مديريت جريان مواد، اطلاعات و نقدينگي، استراتژي لازم در زمينه همكاري با زنجيره تأمين و قطعه‌سازان تدوين شده و براساس آن، تا پايان سال، مطالبات اين شركت‌ها به‌صورت منظم و عادلانه پرداخت خواهد شد.
 
وي تصريح كرد: برنامه پرداخت مطالبات قطعه‌سازان با اختصاص ۲ هزار ميليارد تومان در سه‌ماهه پاياني سال گذشته به ‌اجرا درآمد كه پس از آن، روند روبه‌رشد توليد در سطح گروه سايپا آغاز شد و در سال جديد نيز اين شرايط ادامه يافته است.
 
وي با بيان اين‌كه در چندماه گذشته با تدبير مديريت كنوني گروه سايپا، همكاري با قطعه‌سازان بهبود يافته و برآوردها، نشان‌دهنده رضايت آنان از نحوه همكاري سايپا است، ادامه داد: همكاري مناسب با قطعه‌سازان و تأمين به‌موقع خطوط سايپا، موجب شد سال ۹۸ با ضريب مناسب توليدي براي اين گروه آغاز شود و سايپا بتواند با تخصيص منابع مالي بهينه، تيراژ محصولات خود را افزايش دهد.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین