تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
plusresetminus
با هدف شناسايي ظرفيت‌هاي داخلي در پویش ملی بومي‌سازي صورت مي‌گيرد؛

حضور فعال گروه سايپا در نمايشگاه نوآوري و فناوري اينوتكس(INOTEX 2019)

حزب الله: گروه خودروسازي سايپا در هشتمين نمايشگاه بين‌المللي نوآوري و فناوري اينوتكس (INOTEX 2019) حضوری فعال خواهد داشت.
۰
کد مطلب : ۱۹۸۸۰۲
حضور فعال گروه سايپا در نمايشگاه نوآوري و فناوري اينوتكس(INOTEX 2019)
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اين گروه قصد دارد در نمايشگاه مذكور با ارائه محتوا و شركت در پنل تخصصي در ۶ محور مربوط به حوزه خودروسازي، ضمن معرفي اقدامات خود در پويش ملي بومي‌سازي قطعات محصولات گروه سايپا، نسبت به شناسايي ظرفيت‌ها و توانمندي‌ها در زمينه افزايش عمق داخلي‌سازي محصولات اقدام كند.
 
انجام مذاكرات تخصصي با ساير شركت‌كنندگان و مجموعه‌هاي علاقه‌مند به مشاركت و فعاليت در زمينه طراحي و ساخت قطعات پيشرفته خودرويي، استفاده از ظرفيت مركز فن بازار ملي ايران براي معرفي شركت‌هاي دانش‌بنيان و استارتاپ‌ها و مطالعه و بررسي نحوه حمايت‌ مالي از اين شركت‌ها از ديگر اهداف گروه خودروسازي سايپا براي شركت در اين نمايشگاه خواهد بود.
 
پیش‌بینی می‌شود بیش از ۸ هزار نفر از متخصصان و نقش‌آفرينان مختلف اکوسیستم استارتاپی به‌همراه چندين هيأت تجاري خارجي از این نمایشگاه بازدید کنند.
 
اين نمايشگاه از ۱۹ تا ۲۲ خردادماه جاري برگزار خواهد شد و غرفه گروه خودروسازي سايپا در سالن خليج فارس واقع در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران پذيراي بازديدكنندگان خواهد بود.
منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین