تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
plusresetminus
حزب الله: وزیر اطلاعات نسبت دادن مشکلات کنونی کشور به ناکارآمدی دولت و نظام را خواسته دشمنان و به ویژه آمریکا دانست.
۰
کد مطلب : ۱۹۷۵۹۴
نسبت دادن مشکلات کنونی به ناکارآمدی دولت و نظام خواسته دشمنان است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به شرایطی که دشمنان علیه کشورمان درست کرده‌اند و همچنین محدودیت واردات و صادرات، گفت: اگر مسئولان و رسانه‌ها اینگونه بیان کنند که دشمنان درصدد به زانو درآوردن کشور هستند، مردم وارد میدان می‌شوند و از این پیچ تاریخی به سلامت عبور می‌کنیم.
 
علوی نسبت دادن وجود مشکلات به ناکارآمدی دولت و نظام را خواسته دشمنان و به ویژه آمریکا دانست و افزود: باید هم مردم را با اقدامات استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه کرد و هم با تدبیر امور بر مشکلات غلبه کرد.
 
وزیر اطلاعات با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران، گفت: باید با وحدت و انسجام ملی زیر پرچم ولایت، یک دل و یک زبان حرکت کنیم و نقشه‌های نظام سلطه را نقش بر آب کنیم.
 
علوی همچنین بر انسجام ملی، همدلی و همزبانی بیشتر مسئولان تاکید کرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک زادروز امام حسن (ع)، ایشان را نماد عقلانیت، نخبگی و وقار دانست و افزود: لازمه امامت تنها قیام نیست، بلکه گاهی قعود ائمه اطهار (ع) راهبر پیروان خواهد بود و فقط همراهان اهل بیت (ع) و ولی‌فقیه به صلاح خواهند رسید.
 
علوی شرایط امام حسن (ع) را آزمون ولایت‌مداری توصیف کرد و گفت: آنانی که قعود و دستور به صلح آن حضرت را برنتافتند در این آزمون نمره قبولی نگرفتند و می‌خواستند دیدگاه خود را به آن حضرت تحمیل کنند؛ بنابراین همواره موفقیت انقلاب تبعیت از ولایت است و با این شرط می‌توانیم از پیچ‌های سخت عبور کنیم.
 
وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به شرایط دوران حکومت امام علی (ع)، گفت: بروز مشکلات آن دوران نتیجه سنگ اندازی ها و دسیسه‌های دشمنان بود، اما غفلت و بی بصیرتی مردم موجب شکست رهبر بی‌بدیلی همچون امیرالمومنین شد و آن حضرت از بی وفایی و نافرمانی کوفیان به ستوه آمد.
 
علوی عدم همراهی مردم را یکی از عوامل عدم موفقیت حکومت امیرالمومنین (ع) و امام حسن (ع) دانست و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، امام حسن مجتبی (ع) با توجه به شرایط جامعه قهرمانانه‌ترین نرمش تاریخ را برای حفظ و بقای اسلام از خود نشان داد.
 
وزیر اطلاعات در پایان با تقدیر از مدیرکل پیشین اطلاعات استان کرمانشاه، مدیرکل جدید را معرفی کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین